رونمایی از دستگاه POS اندرویدی ارز دیجیتالی ایرانی

متخصصان یک شرکت دانش بنیان به استفاده از توان داخلی دستگاه POS اندرویدی ارز دیجیتال را طراحی و تولید کردند و در هشتمین نمایشگاه شبکه، انرژی و شهر هوشمند ترکیه در قالب پاویون رونمایی کردند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، هشتمین نمایشگاه و کنگره شبکه، انرژی و شهر هوشمند استانبول از امروز (۲۷ خردادماه) به مدت دو روز با حمایت ویژه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با حضور ۲۰ شرکت دانش بنیان در قالب پاویون برگزار می شود.

علی پاک باخته گان زنجانی، مدیر عامل خانه بلاکچین ایران و نایب رئیس هیئت مدیره این شرکت دانش بنیان به خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش گفت: هدف از شرکت در این نمایشگاه معرفی ATM  ارز دیجیتال است، در این نمایشگاه از محصول جدید که دستگاه POS اندرویدی ارز دیجیتال است،  رونمایی کردیم و هدف اصلی ما این است که کشورمان و فعالان ایرانی این حوزه را  به عنوان  توسعه دهندگان صنعت بلاکچین به دنیا معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه از ایران ٢٠ شرکت دانش بنیان به دعوت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در پاویون حضور دارند گفت:حضور چشمگیر شرکت‌های دانش بنیان کشورمان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در نمایشگاه شبکه، انرژی و شهر هوشمند ترکیه با هدف صادرات خدمات فنی و مهندسی و معرفی محصولات ایرانی به کشورهای دیگر صورت گرفته است.

مدیرعامل خانه بلاکچین ایران با بیان اینکه این نمایشگاه با حضور کشورهای مختلف جهان برگزار شده اظهار داشت: در این‌نمایشگاه از دستگاه POS اندرویدی ارز دیجیتال رونمایی شد و در تلاش ایم تا با کشورهای دیگر نیز در این زمینه تعامل کرده و ارتباطاتی را برقرار کنیم.

پاک باخته گان زنجانی ادامه داد: یکی از شاخصه‌های اصلی شرکت‌های دانش‌بنیان نگاه به بازارهای برون‌مرزی و کسب آمادگی و ایجاد زیرساخت‌های لازم در بنگاه برای ورود به این حوزه است.

وی یادآور شد: این‌نمایشگاه با هدف حل مشکلات شهرها و ارائه راه‌حل‌هایی برای شهرهای هوشمند، شبکه‌های هوشمند و انرژی هوشمند و با محورهای حمل‌ونقل، مدیریت انرژی، اقتصاد، امنیت، زیرساخت، هوشمندسازی در همه زمینه‌ها، توسعه و رقابت بین شهرها و بهبود کیفیت زندگی در استانبول برگزار شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =