صعود سلسائو به فینال کوپا آمه ریکا

اولین دیدار از مرحله نیمه نهایی کوپاآمریکا بامداد امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مجتبی احسانی؛ تیم ملی برزیل موفق شد با نتیجه یک بر صفر پرو را شکست دهد تا به عنوان نخستین تیم فینالیست کوپا آمه ریکا لقب بگیرد.

در این دیدار که در شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار می شد سلسائو بازی بهتری را از حریف به نمایش گذاشت و مزد برتری خود را با پیروزی در این دیدار دریافت کرد. تک گل برزیل را پاکتا در دقیقه ۳۵ روی حرکت زیبای نیمار و پاس طلاییش به ثمر رساند تا تیمش را راهی فینال مسابقات کند.

درخشش نیمار

نیمار ستاره تیم ملی برزیل که در مسابقات این دوره عملکرد درخشانی را از خود نشان داده است در این بازی نیز در نقش یک ستاره ظاهر شد و تیمش را به فینال رساند.

دومین برد برابر پرو

برزیلی ها امشب برای دومین بار در این جام در برابر پرو قرار گرفتند که باز هم به مانند بازی نخست این تیم را شکست دادند. این دو تیم در مرحله گروهی نیز به مصاف هم رفته بودند که برزیل با چهار گل پرو را شکست داده بود.

نیمار منتظر مسی

دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی بامداد فردا میان آرژانتین و کلمبیا برگزار خواهد شد. در صورت صعود آرژانتین به فینال شاهد جدال جذاب مسی و نیمار خواهیم بود.

شکست ناپذیری برزیل

برزیلی‌ها همه شش بازی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و در این دوره از مسابقات کوپا آمه ریکا نیز موفق شده اند پنج پیروزی و یک تساوی بدست بیاورند آن هم در حالی که ۱۲ گل به ثمر رسانده اند و تنها دو گل دریافت کرده اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1101949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =