امکان شرکت در آزمون آزمایشی دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی فراهم شد

آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی شهریور ۱۴۰۰ به‌صورت الکترونیک برگزار می‌شود و مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور برای آشنایی داوطلبان با محیط نرم‌افزار، تمهیداتی در راستای شرکت در آزمون آزمایشی را در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی شهریور ۱۴۰۰ در دو بخش کتبی(چهارگزینه‌ای) و شفاهی(KFP,KF,PMP )به صورت الکترونیک برگزار خواهد شد.

مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور برای آشنایی داوطلبان با محیط نرم‌افزار مذکور، امکان شرکت در آزمون آزمایشی را فراهم کرده است.

دسترسی به نرم افزار آزمون آزمایشی از طریق سایت سامانه آزمون آزمایشی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور و از هر سیستم عامل امکانپذیر خواهد بود. داوطلبان می‌توانند از منزل، دانشگاه، کافی نت و غیره با استفاده از رایانه (یا لپ تاپ) به نرم افزار آزمون دسترسی داشته باشند.

در صفحه آزمون آزمایشی، فیلم آموزشی برای آشنایی داوطلبان با نحوه ثبت‌نام در سایت و کار با نرم افزار قرار داده شده است. داوطلبان لازم است حتماً فیلم آموزشی را ملاحظه کنند.

سامانه آزمون آزمایشی در حال حاضر فعال است و داوطلبان میتوانند بعد از ثبت‌نام در سامانه و ورود به پنل کاربری و انتخاب آزمون های مورد نظر به صورت آزمایشی اقدام به برگزاری آزمون اقدام کنند.

در راستای شبیه‌سازی محیط آزمون، برای آزمون آزمایشی مدت زمان در نظر گرفته شده است که به محض ورود داوطلب به محیط نرم افزار فعال خواهد شد. به همین منظور داوطلبان در زمان استفاده از نرم‌افزار به این نکته توجه داشته باشند.

در صورتی که داوطلب بخواهد مجدد آزمون را تکرار کند، باید وارد پنل کاربری شده و آزمون مورد نظر را ریست کند. سامانه آزمون آزمایشی شامل آزمون هایی با سوالات مشابه آزمون کتبی(چهار گزینه‌ای) و آزمون شفاهی (KFP,KF,PMP )... است.

لازم به‌ذکر است شرکت در آزمون‌های آزمایشی اجباری نیست و حضور یا عدم حضور داوطلب در آن بر نتیجه آزمون اصلی تأثیرگذار نخواهد بود.

کد خبر: 1108999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =