تغییرات زیاد بلای جان نفت MIS

نفت مسجد سلیمان با تغییرات زیادی که داشته هنوز نتوانسته نتایج قابل قبولی را در لیگ برتر کسب کند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ عمده ترین مشکل نفت مسجد سلیمان در لیگ امسال تغییرات بسیار زیادی بود که در نقل و انتقالات شاهد آن بودیم. نفتی ها که سال گذشته با توجه به داشته هایشان عملکرد نسبتا خوبی را از خود به جای گذاشتند در فصل نقل و انتقالات به دلیل مشخص نبودن وضع مدیریت و سرمربی این باشگاه اکثر بازیکنان تاثیر گذار شان تصمیم به ترک این تیم گرفتند. 

حالا این تغییرات زیاد در زردپوشان مسجدسلیمانی سبب شده که در دو هفته ابتدایی نتوانند نتایج قابل قبولی را بگیرند و هواداران خود را راضی کنند.

رفت و آمد مربی ها

مسجدسلیمانی ها که در دیدارهای پایانی فصل گذشته هدایت تیم خود را به محمود فکری داده بودند و اتفاقاً نتایج خوبی را نیز به همراه این مربی به دست آورده بودند برای لیگ امسال با او به مشکل خورند و تصمیم گرفتند فراز کمالوند را به عنوان سرمربی تیمشان معرفی کنند. هرچند که کمالوند هم در این بین رفت و آمد و قهر و آشتی هایی با مدیران نفت داشت اما در نهایت رضایت داد تا فصل جدید را بر روی نیمکت طلایی پوشان مسجد سلیمان سپری کند.

یک تساوی و یک شکست حاصل کار دو هفته ابتدایی

نفتی های مسجد سلیمان با هدایت فراز کمالوند در دو هفته ابتدایی تنها توانستند یک امتیاز را کسب کنند. آنها ابتدا در مصاف با پیکان به تساوی بدون گل دست یافتند و در هفته گذشته نیز در خانه با سه گل مغلوب تیم قدرتمند سپاهان شدند.

نکته قابل توجه این دوبازی عدم موفقیت نفتی ها در باز کردن دروازه حریفان بوده است که اگر کمالوند نتواند فکری به حال این مشکل کند قطعا در ادامه فصل گریبان این تیم را خواهد گرفت.

مجتبی احسانی

کد خبر: 1116661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =