فجر ترمز استقلال را کشید

مصاف استقلال و فجر در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ بعد از ظهر روز جمعه و در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، دو تیم استقلال و فجرسپاسی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با تساوی یک بر یک پایان یافت.

گل‌های این بازی را کوین یامگا در دقیقه ۵۹ و سیروان قربانی در دقیقه ۵+۹۰ به ثبت رساند.

با این نتیجه استقلال با ۱۰ امتیاز، موقتا به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر رسید. هم‌چنین تیم فجر با ۴ امتیاز به جایگاه هشتم جدول رسید.

ترکیب فجر

ایمان صادقی، عرفان معصومی، محمد قنبری، علی مولایی، سیروان قربانی، سعید زارع، حمید نعمتی، احمد زنده روح، میلاد احمدی، رضا آقا بابایی، محمد کاظمی

ترکیب استقلال

حسین حسینی، محمد دانشگر، حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، کوین یامگا، امین قاسمی‌نژاد، رودی ژستد

گل ها

استقلال: یامگا (60)

فجر: قربانی (95)

لحظات حساس بازی:

دقیقه 3: حرکت خوب یامگا و سر توپ این بازیکن در محوطه جریمه، فرصت خوبی را برای او فراهم کرد که شوت کم جان او در آغوش دروازه بان فجری ها آرام گرفت.

دقیقه 19: یک و دوی دیدنی کوین یامگا و قاسمی نژاد بهترین فرصت ممکن را برای وینگر فرانسوی استقلال فراهم کرد اما این بازیکن در شرایطی که در فاصله چند متری سنگربان فجر قرار داشت، با ضربه عجیب و پای چپ توپ را به بیرون زد و بهترین فرصت بازی را از دست داد.

دقیقه 51: یک ارسال به روی دروازه و ضربه سر امین قاسمی نژاد که به شکل خطرناکی از بالای دروازه فجر راهی بیرون شد.

دقیقه 56: شوت محکم و سرکش حمید نعمتی را سیدحسین حسینی با سینه دفاع کرد تا فجر نیز موقعیت خطرناکی را به روی دروازه استقلال خلق کند.

دقیقه 67: پاس خوب حسین زاده درون محوطه جریمه به ارسلان مطهری رسید اما شوت این بازیکن کم جان بود و ایمان صادقی آن را به راحتی مهار کرد.

دقیقه 71: ارسال مهدی پور به روی دروازه با ضربه سر مرادمند همراه شد و ارسلان مطهری نیز در ادامه دروازه فجر را باز کرد که کمک داور آفساید مرادمند را اعلام کرد.

دقیقه 85: یک ارسال به روی دروازه با ضربه سر خطرناک ارسلان مطهری همراه شد و ایمان صادقی گلر فجر این توپ را مهار کرد.

دقیقه 88: شوت از راه دور سیروان قربانی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 90+2: حسین مهربان بازیکن فجر روی خطای سیاوش یزدانی تعادلش را درون محوطه جریمه از دست داد اما داور مسابقه اعتقادی به خطای پنالتی نداشت و همین مسئله منجر به اعتراض شدید نیمکت فجری ها شد و داور مسابقه نیز به کلانتری کارت زرد نشان داد.

کد خبر: 1117428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =