دایی آلترناتیو محروس شد

علی دایی از سوی فدراسیون فوتبال سوریه، نامزد جانشینی نزار محروس سرمربی فعلی این تیم شده است.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، از اردوی تیم ملی سوریه خبر می رسد نزار محروس سرمربی تیم ملی این کشور در آستانه برکناری قرار دارد و بعد از بازی با ایران این اتفاق رخ خواهد داد. 

فدراسیون فوتبال سوریه امیدوار بود تیم ملی این کشور با کسب سه امتیاز دیدار با عراق به جدول بازی ها برگردد و شانس صعود پیدا کند اما این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت تا شمار امتیازات این تیم به عدد 2 برسد. با این نتیجه شانس صعود تیم ملی سوریه به حداقل رسید. بنابراین فدراسیون فوتبال سوریه تصمیم گرفته سرمربی تیم ملی را کنار بگذارد

بعضی از رسانه‌های سوریه مدعی شدند صرفنظر از هر نتیجه‌ای که در بازی تیم ملی این کشور برابر ایران رقم بخورد، محروس از هدایت سوریه برکنار خواهد شد.

این در حالی است که نزار محروس، بعد از مرحله مقدماتی جانشین نبیل معلول شده است.

پس از رسانه ای شدن احتمال برکناری نزار محروس، خبری دیگر توجه جامعه فوتبالی را به خود جلب کرد. اخبار شنیده شده حکایت از آن دارد که فدراسیون فوتبال سوریه قصد دارد هدایت تیم ملی این کشور را به علی دایی کاپیتان و سرمربی سابق تیم ملی ایران بسپارد.

شهریار فوتبال ایران که چند فصل از دنیای مربی گری فاصله گرفته، چندی پیش در مصاحبه ای اعلام کرده است: منع قانونی برای کار کردن من در فوتبال ایران وجود ندارد و از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم.

حال باید دید علی دایی به پیشنهاد سوری ها چه جوابی خواهد داد. آیا شهریار به فوتبال باز می‌گردد ؟

کد خبر: 1118647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =