نقطه ضعف استقلال بی حوصلگی بازیکنان است

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است که بی حوصلگی بازیکنان نقطه ضعف استقلال در این چند بازی بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ استقلال شب گذشته در ورزشگاه آزادی مقابل نساجی قرار گرفت که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. مصاحبه ای با رضا رجبی پیشکسوت استقلال در رابطه با بازی استقلال و نساجی و شرایط تاکتیکی استقلال داشته ایم که می توانید در ادامه بخوانید.

بنده قبل از بازی ها هم تاکید داشتم و حتی در رسانه هم عرض کردم ما در بخش حمله مشکل داریم زیرا هافبک طراح نداریم و چقدر اصرار کردم و فریاد زدم که نباید فرشید اسماعیلی را از دست دهیم، بازیکنی که در شرایط سخت می‌توانست به استقلال کمک کند.

دوبازیکن خارجی استقلال هم در طول بازی توپ کم رسید و حتی در زمانی هم که پا به توپ شدند آن کارایی حرفه ایی گری که از این دو بازیکن یاد می شد را نداشتند.

بر روی یامگا فشار زیادی است، زیرا بازی اولش را خوب شروع کرده است، ولی در ادامه نتوانسته به شروع خوب خود ادامه دهد.

کادرفنی نیز تعویض هایش به طوری نبود که تیم احیا شود و روبه رشد بازی کند و جوان هایی به زمین بازی آمدند که نمی توانستند کارایی زیادی داشته باشند به نظر بنده نباید زیاد تغییر و تحول در تیم انجام می‌شد تا در نیمه دوم بازیکنان بتوانند در کنار هم بهتر بازی کنند.

عملکرد آقای آجورلو بعد از اتفاقات دوران آقای مددی خوب بود و حرف های خوبی زده شد و امیدوارم این حرف ها به عمل تبدیل شوند. 

مطمعن باشید با این شرایطی که استقلال بازی می‌کند و تیم هایی که مقابل ما دفاعی بازی می‌کنند، استقلال نمی تواند لایه های دفاعی را باز کند و استقلال تمرینی هم برای بازی با تیم هایی که بسته بازی می کنند نداشته است. امیدوارم در آینده آقای مجیدی نقاط ضعف را پوشش دهد و بتواند سبک بازی تیم را ارتقا دهد و ترکیب تیم را به ۴_۲_۳_۱تغیر دهد تا بهتر بتواند از کل زمین استفاده کند.

بازیکنان خیلی بی حوصله بازی می‌کنند و این یکی از نقاط ضعف تیم استقلال است.

من خودم استقلالی هستم و به امید زنده هستم و نمی خواهم هواداران استقلال را نا امید کنم، اما اگر از لحاظ فنی در شکل تمرینات تیم و بازیکنان تغییری ایجاد نشود و آن شرح وظایف مشخص نشود بنده زیاد امیدوار نیستم و درآینده مساوی های زیادی خواهیم داشت، زیرا تیم ها یاد گرفته اند که چطور از استقلال امتیاز بگیرند.

در هرصورت آرزو دارم که این تغییرات انجام شود و به هافبک های ما وظایف خلاقانه داده شود و بتوانند پاس های روبه جلو بدهند و سرعت دفاع به حمله ما خیلی کم است و تیم ها تا حمله می‌کنند ما باید برای ضد حمله سریع برای توپ تصمیم بگیریم.

در هرصورت امیداورم تیم ما در بخش جلو روز به روز پیشرفت کند چیزی که من از اول فصل گفتم و هوادار امسال از استقلال یک قهرمانی طلبکار است و امیدوارم آقای مجیدی تیم را در تمرینات یکدست کند و فشردگی عبور از دفاع را زیاد تمرین کند و تمرینات گل زنی را در دستور کار قرار دهد و تغییر و تحول زیاد هم خیلی در بازیکنان جالب نیست و این ها باید باهم بازی کنند و هماهنگ شود تا به هماهنگی تاکتیکی برسند. در هرصورت امیداورم این فصل استقلال قهرمان شود و به موفقیت برسد.

کد خبر: 1119078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =