هوادار، مبهم اما امیدوار!

شاگردان رضا عنایتی هنوز نتوانسته اند خود را با شرایط لیگ برتر وفق دهند و با اینکه مهره های خوبی در اختیار دارند همچنان در نتیجه گیری ناموفق بوده اند. 

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ هوادار که امسال با هدایت رضا عنایتی به لیگ برتر صعود کرد با خرید چند بازیکن خوب از جمله نیما انتظاری، معین عباسیان و محمد قاضی با تجربه فصل را شروع کرد. آنها در هفته گذشته نیز داریوش شجاعیان و روح الله باقری دو بازیکن سابق استقلال را به خدمت گرفتند تا با قدرت بیشتر مسابقات را پی بگیرند اما تا کنون از لحاظ نتیجه گیری عملکرد خوبی نداشته اند.

هوادار را می توان یکی از تیم های مبهم لیگ امسال نامید که هنوز به طور قطع نمی‌توان در مورد این تیم نظر داد. آنها در دیدارهای ابتدایی خود از لحاظ کیفیتی عملکرد خوبی داشته اند اما اسیر کم تجربگی شده اند و از پنج بازی ابتدایی شان تنها سه امتیاز را به دست آورده اند.

شاگردان عنایتی در پنج هفته ای که مقابل حریفان به میدان رفته اند تنها در دیدار برابر پدیده موفق به کسب پیروزی شده اند و در چهار دیدار دیگرشان نتیجه را به حریفان واگذار کرده اند.

هوادار هم اکنون با سه امتیاز از پنج بازی در رده پانزدهم جدول قرار دارد اما نمی توان آنها را یکی از تیم های ضعیف لیگ لقب داد چرا که با مهره هایی که در اختیار دارند رفته رفته می توانند شرایط خود را در جدول بهبود ببخشند.

مجتبی احسانی

کد خبر: 1119343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =