پیکان شگفتی ساز لیگ بیست و یک؟

خودرو سازان هفته گذشته اولین شکستشان را تجربه کردند اما این شکست چیزی از ارزش های این تیم تا بدین جای کار کم نکرده است چرا که در دیدارهای قبلی عملکرد بسیار خوبی را داشته اند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ شاگردان سید مجتبی حسینی در چهار هفته ابتدایی شگفتی ساز بودند و صاحب سه پیروزی و یک تساوی شدند عملکردی که سبب شد توجه فوتبال دوستان ایرانی به این تیم ملی شود اما در هفته گذشته درحالی که انتظار می رفت آنها با تکرار عملکرد خوب شان فجر را نیز شکست دهند بر خلاف انتظارات با یک گل مغلوب مهمان خود شدند تا فرصت صدرنشینی را از دست بدهند.

حسینی امسال با جمع کردن یک تیم جوان و با انگیزه قصد دارد حضوری موفق را در لیگ برتر داشته باشد و بار دیگر خود را به عنوان یکی از مربیان با دانش فوتبال ایران به اثبات برساند.

پنج بازی ده امتیاز

سه پیروزی، یک تساوی و یک شکست حاصل کار خودرو سازان در پنج هفته ابتدایی لیگ برتر بوده است که سبب شده آنها با ده امتیاز در رده چهارم جدول قرار بگیرند.

پیکان با داشتن بازیکنان جوانی چون کرمانشاهی، نادر محمدی و کوشکی در کنار باتجربه هایی مانند مجتبی حقدوست و ابراهیم صالحی آماده است تا خود را به عنوان شگفتی ساز لیگ امسال معرفی کند.

پیکان اگر بتواند به عملکرد خوب خود ثبات دهد با مهره هایی که در اختیار دارد و با حضور کادرفنی با دانشی که دارد قطعا می تواند شگفتی ساز لیگ امسال باشد.

مجتبی احسانی

کد خبر: 1119461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =