دروازبان استقلال برابر گل گهر مشخص شد

فرهاد مجیدی تصمیم دارد از گلر جوان خود در دیدار برابر گل‌گهر نیز استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشورمان از عصر امروز آغاز می‌شود که در یکی از مهمترین دیدارها در سیرجان تیم گل گهر میزبان استقلال خواهد بود. این قسمت از تقابل اندیشه های قلعه نویی و مجیدی به قدری حساس است که با توجه به اختلاف دو امتیازی دو تیم نسبت به یکدیگر، شانس صدرنشینی در صورت پیروزی در این بازی و توقف رقبا در دیگر دیدارها برایشان یکسان است.

 سورپرایز در ترکیب استقلال

در چنین شرایطی و با توجه به قدرت بالای خط حمله استقلال و گل گهر، انتخاب دروازه بان برای هر دو مربی اهمیت ویژه ای دارد. در این خصوص از اردوی گل گهر خبر رسید که محسن فروزان به دلیل مسائل انضباطی از این بازی خط خورده و غایب خواهد بود. در سوی دیگر یعنی اردوی استقلال خبر انتخاب دروازه بان با چاشنی سورپرایز به دست ما رسیده است.

رشید مظاهری برای دومین هفته پیاپی از لیست استقلال خط خورده و سید حسین حسینی و علیرضا رضایی در این دیدار آبی های تهرانی را همراهی می‌کنند که در این بین و طبق پیگیری خبرنگار ما مشخص شد که رضایی در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت.

اعتمادی که تقویت شد

رضایی که در نقل و انتقالات تابستانی با نظر مستقیم فرهاد مجیدی از پیکان راهی استقلال شد، پس از درخشش در بازی هفته پنجم مقابل نساجی توانسته اعتماد این سرمربی را بیش از پیش به خود جلب کند. نمایش بی نقص این دروازه‌بان در اولین حضورش برای آبی‌ها به قدری خوب بود که علیرغم نارضایی هواداران از نتیجه، به تمجید از این بازیکن پرداختند.

ناکام گذاشتن علی آل کثیر در واپسین لحظات بازی و مهار موقعیت گل قعطی او در حالی که شرایطش نامتعادل بود به اصلی ترین سکانس نمایش رضایی در ورزشگاه آزادی تبدیل شد و حالا قرار است در دومین بازی پیاپی برای تیمش به میدان برود.

رضایی؛ انتخاب اول فرهاد مجیدی

یکی از مهمترین اتفاقات نقل و انتقالات تابستانی به روزهای نارضایی رشید مظاهری و تصمیمش برای ترک استقلال مربوط می‌شود. همان روزهایی که گفته میشد سپاهان مقصد بعدی وی خواهد بود و فرهاد مجیدی نیز در مصاحبه‌ای عنوان کرد در تصمیم رشید نقشی نداشته اما در عین حال اعتقاد بالایی به علیرضا رضایی دارد. این جملات مجیدی به صورت تلویحی گویای نگاه متفاوت سرمربی استقلال به دو دروازه بان این فصل تیمش است. هر چند انتخاب اول او سید حسین حسینی بود و چهار هفته متوالی از این بازیکن استفاده کرد که پس از لغزش در ثانیه‌های آخر دیدار با فجر که به قیمت از دست رفتن دو امتیاز برای استقلال شد، تصمیم گرفت او را نیمکت‌نشین کند.

کد خبر: 1119532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =