بیخود نیست استقلالی ها از فوتبال برتر دل خوشی ندارند

معاون سابق باشگاه استقلال تاکید کرد که همین کارهای فوتبال برتر باعث شده است که استقلالی ها دل خوشی از این برنامه نداشته باشند.

حسین مولایی معاون سابق فرهنگی باشگاه استقلال در گفتگو با ایسکانیوز درباره حواشی اخیر برنامه فوتبال برتر و بی اخلاقی این برنامه در خصوص پخش صحنه های سیگار کشیدن هواداران استقلال اظهار داشت: بنده به عنوان کسی که قبلاً در فضای فرهنگی باشگاه استقلال به عنوان مدیر فرهنگی منصوب بودم و الان نیز به عنوان مجری صدا و سیما فعالیت می‌کنم، فکر می‌کنم یک بی اخلاقی بسیار بد و شدیدی صورت گرفت. 

وی ادامه داد: خیلی از اتفاقات می‌تواند خارج از مستطیل سبز فوتبال بیفتد اما ما حق نداریم با آبروی دیگران بازی کنیم. از مسئولان رسانه ملی می خواهم به این موضوع رسیدگی کنند ضمن اینکه آیا این موضوع به صورت عادلانه برای همه انجام می‌شود و هواداران همه تیم ها به صورت عادلانه زیر ذره بین دوربین‌های صدا و سیما قرار می‌گیرند یا اینکه چون الان استقلال در یک فضای خوب قرار گرفته، قصد تخریب این تیم را دارند؟ 

مولایی تاکید کرد: انصاف نیست با بی‌عدالتی یک تیم را با توجه به ظرفیتی که در رسانه ملی در دست داریم بزنیم علی الخصوص این که رسانه ملی بیت المال و حق الناس است و برای همه مردم به شمار می‌رود این که بخواهیم یک تیم را تخریب کنیم و به تیم دیگری کمک کنیم اصلاً کار درستی نیست. 

معاون سابق و فرهنگی استقلال یادآور شد: اگر قرار است یک کاری انجام بدهیم این کار باید همسان برای همه انجام شده و ما هم موافقیم اما اینکه بخواهیم جهت‌دار عمل کنیم فکر می‌کنم بدترین اتفاق افتاده و این یک توهین آشکار به هواداران استقلال بود. 

مولایی گفت: بیخود نیست که هواداران استقلال دلخوشی از این برنامه ندارند و با یک ذهنیت منفی برنامه فوتبال برتر را دنبال می کنند این در حالی است که اتفاقات این برنامه در این چند سال اخیر همواره به ضرر باشگاه استقلال بوده است. من از همان موقع بر این اعتقاد بودم که در فوتبال برتر در خصوص تیمها عادلانه رفتار نمی شود و امیدوارم که این عدالت به فوتبال برتر برگردد. 

وی در پایان در خصوص راهکاری برای تغییر فضای این برنامه گفت: راهکار زیاد است اما فکر می‌کنم استفاده از یک تهیه کننده بی‌طرف و کسی که در فوتبال جهت نگیرد و یک مجری که هدفدار صحبت نکند می‌تواند بهترین راهکار باشد. من هم یک استقلالی هستم و می‌توانم هر روز در برنامه ام از استقلال حمایت کنم اما اینطور نیست چون آنتن رسانه ملی برای همه مردم است و باید به همه مردم و همه اقشار احترام گذاشت.

کد خبر: 1119601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =