جام اخلاق لیگ برتر کشتی آزاد به  دانشگاه آزاد اسلامی اهدا شد

پرونده این فصل رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور با قهرمانی صنایع مازندران بسته و جام اخلاق به تیم دانشگاه آزاد اسلامی اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، مرحله  نهایی رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد قهرمانی باشگاه‌های کشور، جام یادگار امام (ره) عصر امروز بدون تماشاگر در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار شد.

در این دوره از رقابت ها تیم های صنایع مازندران، فولادین ذوب آمل و داروسازی سهند ارس به ترتیب اول تا سوم شدند و تیم جوان و با اخلاق دانشگاه آزاد اسلامی نیز که از کشتی گیران ملی پوش و خارجی استفاده نکرده بود به مقام چهارم رسید.
شاگردان جوان و جویای نام بهنام طیبی در تیم دانشگاه آزاد اسلامی که بیشترشان دانشجوی همین دانشگاه هستند، اگر چه بین ۱۴ تیم حاضر در لیگ برتر به عنوان چهارمی دست یافتند اما نشان دادند در آینده نزدیک حرف های زیادی برای گفتن و درخشش در سطح اول کشتی کشور خواهند داشت.
سازمان لیگ فدراسیون کشتی کشور، در پایان این دوره از رقابت ها، دانشگاه آزاد اسلامی را به عنوان تیم اخلاق معرفی و  با اهدای جام از این تیم تقدیر کرد.
دکتر امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی نیز با قدردانی از تلاش های کادر فنی و اعضای تیم های کشتی آزاد و فرنگی این دانشگاه، کسب جام ارزشمند اخلاق را به دکتر بهنام طیبی و شاگردانش تبریک گفت.

کد خبر: 1121472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =