ارتقای سلامت از طریق سنجش ارتعاش سلول‌ها/ عوامل بیماری‌زا به‌کمک فرکانس شناسایی می‌شود

پژوهشگر مرکز رشد واحد تهران جنوب گفت: وقتی عضوی از بدن دچار نقص در عملکرد می‌شود، فرکانس‌ها از وضعیت استاندارد خود خارج و فرکانس جدیدی تولید می‌شود. با کمک دستگاه الکترومغناطیس همیار سلامت می‌توان ارتعاشات بیماری را تشخیص داد.

دنیا پر از ارتعاش و صدا است. ارتعاشاتی که می‌‍‌شنویم و میلیادرها ارتعاشی که نمی‌شنویم. تمام مواد از خود ارتعاش ایجاد می‌کنند، حتی سلول‌های بدن انسان‌ها. بیورزونانس شیوه‌ای نوین برای تشخیص بیماری‌ها از طریق سنجش ارتعاش بدن است. حمیدرضا طاهری یگانه، مدیرعامل شرکت تشدید حیات دامون مرکز رشد تهران جنوب پایه‌گذار علم بیورزونانس در کشور است.

این شرکت با هدف ارتقاء سطح پایه محصولات و خدمات دانش بنیان در سال ۱۳۹۷  تاسیس شد. عمده فعالیت این شرکت بر  اساس محصولات سلامت محور مرتبط با بیورزونانس همچون دستگاه الکترومغناطیسی همیار سلامت است اما با تکیه بر دانش همکاران متخصص خود توانسته در تولید محصولاتی همچون ماسک سه لایه پزشکی، ماسک سه بعدی چهارلایه و پنج لایه و ماسک سه لایه پارچه ای همراه با فیلتر و قابلیت مصرف مجدد نیز خدماتی ارائه کند.

طاهری یگانه در ابتدا ضمن تشریح مختصات علم بیورزونانس تصریح کرد: وقتی عضوی از بدن دچار نقص در عملکرد می‌شود، فرکانس‌ها از وضعیت استاندارد خود خارج و فرکانس جدیدی تولید می‌شود. با کمک دستگاه الکترومغناطیس همیار سلامت می‌توان ارتعاشات بیماری را تشخیص داد. مثلا ویروس تبخال را در نظر بگیرید، این ویروس دارای ارتعاشات بیوالکترومغناطیس با ارتعاش مشخصی است. دستگاه بیوروزنانس این اطلاعات ارتعاشی را دارد و به بدن می‌فرستد و پاسخ بیورزونانسی را دریافت و اعلام می‌کند ویروس را دریافت کردم.

وی با بیان اینکه گروهی از دانشمندان دنیا پس از ۳۰ سال تحقیق موفق شده‌اند، ۵۷ هزار ارتعاش مختلف را در بدن انسان شناسایی و به پزشکان معرفی کنند، خاطرنشان کرد: هر کدام از این ارتعاشات به عنصر و یا هورمونی مرتبط است. براساس الگوریتم مشخصی که در بیوروزنانس داریم بیماری‌هایی مانند دیابت، بیماری‌های زنان، کیست‌های مختلف، بیماری‌های عفونی و آلرژی کمک‌های شایانی انجام می‌دهیم.

مدیر شرکت تشدید حیات دامون مرکز رشد تهران جنوب در ادامه با ذکر مثالی به روشن‌تر شدن خدمات بیوروزنانس می‌پردازد و می‌گوید: بچه‌ای مبتلا به دیابت بود که پس از اسکن انجام شده از طریق بیروروزنانس به این نتیجه رسیدیم که ریشه دیابت به دلیل حساسیت به مصرف شیر دارای لاکتوز است. پس از مدتی کوتاه که کودک شیر مصرف نکرد، قند خون به روال طبیعی خود بازگشت. اساسا بیوروزنانس روشی کمک تشخیص برای درمان بهتر بیماران و ارتقا سلامت استفاده می‌شود.

شناسایی عوامل بیماری زا به کمک فرکانس

طاهری یگانه افزود: فرکانس به دلیل اینکه در همه بدن نفوذ می‌کند، این امکان را برای ما ایجاد می‌کند تا منطقه درگیر را شناسایی و برای تشخیص دقیق‌تر به آزمایشگاه ارجاع دهیم. از سوی دیگر، تشخیص میزان مواد معدنی و ویتامین‌ها در بدن افراد نیز از این طریق قابل تشخیص است. این تکنولوژی تلفیقی از علم پزشکی و دانش فیزیک است. همه سلول‌های بدن، اعضاء و جوارح داخلی دارای فرکانس مخصوص به خود هستند. این منحصر به فرد بودن مانند اثر انگشت کاملا اختصاصی است و هیچ سلول و عضو فرکانس مشابه عضو مختلف ندارد.

وی تصریح کرد: طی سالیان متمادی دانشمندان با روش‌های خاص توانستند آرشیوی از فرکانس اعضا و سلول‌های بدن به دست بیاورند. حتی این سنجش مربوط به انواع عوامل بیماری‌زا نیز شد. انواع ویروس، باکتری و… توسط این روش سنجیده شد و فرکانس آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت. با تاباندن فرکانس‌های مختلف و بررسی بازخورد آن به خوبی می‌توان تشخیص داد که فرکانس مربوطه به دلیل کدام عامل بیماری‌زا بوده است.

طاهری یگانه ادامه داد: با بررسی آرشیو عوامل بیماری‌زا و تطبیق آن با اطلاعات دریافتی توان به خوبی علت بروز نقیصه را تشخیص داد. با روش بیورزونانس می‌شود به ریشه شکل‌گیری بیش از ۵۰۰ نوع پاتوژن و عوامل بیماری‌زا پی برد. جالب است که بدانید این روند تشخیصی کمتر از یک ساعت زمان نیاز دارد در حالیکه برای فهمیدن آن از آزمایشات تهاجمی و گرفتن خون خبری نیست. با روش تشخیصی بیورزونانس توان به نوعی عفونت و محل آن سریعاً پی برد.

طاهری یگانه تولید محصولات گیاهی و گیاه پزشکی با متد بیورزونانس را از جمله خدمات دیگر شرکت تشدید حیات دامون عنوان کرد و گفت: وفاداری به کیفیت مناسب محصولات تولیدی و سطح رضایت مشتریان از اصول اساسی  شرکت ما به حساب می‌آید.

وی افزود: ما با مراکزی همچون  ODA ژاپن، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی مشهد، شرکت الکتروژن، فولاد اهواز، برخی از شرکت‌های صنایع غذایی، شرکت کاوه سودا وبرخی از بیمارستان‌ها و داروخانه‌های برتر کشور محصولات خود را به فروش می‌رسانیم که در این برهه دستگاه همیار سلامت مربوط به علم بیورزونانس توانسته به فروش مناسبی برسد.

نقش دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز رشد واحد تهران جنوب در پیشبرد اهداف

وی از اشتغال بیش از ۳۳ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم خبر داد و افزود: نقش دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز رشد واحد تهران جنوب در پیشبرد اهداف و ارتقا جایگاه شرکت بسیار موثر است. بدون شک حمایت بی دریغ مسئولان مرکز رشد دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب در حوزه‌های علمی، ایجاد بستر مناسب همکاری و فروش یکی از کلیدهای اصلی موفقیت ما بوده است.

طاهری یگانه در خصوص دانش به کار رفته در مورد دستگاه همیار سلامت گفت: تکنولوی این دستگاه بومی نیست و از سوی دیگر در اختیار کشور خاصی هم نیست. بیورزونانس دانشی جامع و با مشارکت دانشمندان سراسر جهان ایجاد شده است، اما دستگاه تولید شده همیار سلامت با کارایی و ابعاد مشخص و منحصربفرد، کاملا بومی و محصول متخصصین شرکت تشدید حیات دامون مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب است. این محصول نمونه داخلی ندارد و از نظر قیمت ده درصد نمونه خارجی قیمت دارد و از نظر کیفیت نیز درجه یک جهانی محسوب می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: بیورزونانس در سیستم پزشکی به هیچ‌وجه جایگاه درمانی مطلق نمی‌تواند داشته باشد و همواره در طب پیشگیری به عنوان کمک تشخیص مورد بهره برداری توسط پزشکان و دندانپزشکان و روانشناسان قرار می گیرد وعملا دخالتی را در امر در مان‌های کلاسیک و گیاهی انجام نمی‌دهد. هدف اصلی دستگاه همیار سلامت تنظیم فرکانس‌های طبیعی بدن است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1123358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =