دلامادونینا با طعم آدرنالین!

ورزشگاه جوزپه مه آتزا امشب میزبان یکی از حساس ترین دربی های فوتبال اروپا خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ دربی دلامادونینا امسال حساس از قبل است چرا که اینتر صدرنشین است و به دنبال تکرار قهرمانی و میلان در تعقیب رقیب و در پی رسیدن به جام پس از سال هاست.

نکته قابل توجه برای اینتر این است که این تیم در ۱۱ سال اخیر تنها ۳ مرتبه به میلان باخته و بارها این تیم را شکست داده است.

نراتزوریِ مقتدر

افعی مهارنشدنی فوتبال ایتالیا با هدایت اینزاگی همان مسیری را می رود که نقشه اش را به همراه آنتونیو کونته کشیده بودند. سیمونه اینزاگی برخلاف تصورات تیمی را ساخته که کمتر کسی در ایتالیا توان مقابله با آن را دارد.

شاید عملکرد ابتدای فصل اینتر به همراه اینزاگی تخم ناامیدی را در دل هواداران اینتر کاشته بود اما رفته رفته آنقدر خوب کار کردند و مقتدر ظاهر شدند که هواداران نراتزوری کاملا آنتونیو کونته را فراموش کردند و به گواه خودشان اینزاگی از نظر سبک بازی و به گواه جدول از نظر نتیجه گیری بسیار برتر از کونته بوده است.

نراتزوری اگر بتواند دربی امشب را با برد پشت سر بگذارد به جرأت می توان گفت بخش اعظمی از راه کسب اسکودتو را طی کرده و باید ستاره دوم را در پایان فصل روی پیراهن این تیم ببینیم.

حال باید دید اینتر می تواند از پس رقیب دیرینه یا به اصطلاح ایتالیایی ها پسرعموی خود بربیاید یا خیر.

آبی و مشکی پوشان در دیدار امشب گوزنس تازه وارد را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند اما بقیه نفرات آماده این جدال حساس هستند.

مرگ و زندگی برای روسونری

در طرف مقابل میلانی قرار دارد که به روال فصل گذشته بازی ها را عالی آغاز کرد اما هرچه گذشت هم از نظر فنی و هم از منظر نتیجه گیری دچار افت شدند و باز هم به مانند فصل قبل صدر جدول را به همشهری خود واگذار کردند.

بر خلاف صحبت های پیولی باید گفت این دیدار برای روسونری حکم مرگ و زندگی را دارد و اگر می خواهد شانسی برای فتح اسکودتو داشته باشد راهی جز شکست دادن اینتر مدعی نخواهد داشت.

میلان در این بازی زلاتان ابراهیموویچ، آنته ربیچ، کیائر و احتمالا توموری را در اختیار نخواهد داشت که می تواند کار را برای این تیم دشوار کند.

در جدول سری آ هم اکنون اینتر با ۵۳ امتیاز در صدر و میلان ۴۹ امتیازی تیم سوم است.

مجتبی احسانی

کد خبر: 1128520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =