تهران-ایسکانیوز،پلاس+/گاهی وقت ها اتفاقات کوچک در دنیای دیجیتالی عصر ما که همه نیز با آن دست به گریبان هستیم، می تواند تبدیل به یک انقلاب کوچک بشود. نمونه اش را می توانید در اتفاقاتی نظیر اینترنت پرسرعت، کارت های پرداخت الکترونیکی، اس ام اس و فیس بوک حس کنید. فکر کردن به این اتفاقات نیز ممکن است تصور این را به وجود بیاورد که تکنولوژی بالاتر از این نمی رود و اتفاقات دیگر حرکت نخواهند کرد. اما این تصور هر روزه باطل و نقش بر آب می شود. حالا حتی عینک های هوشمند هم از راه رسیده اند و نمی توان انکار کرد که حرکت با تکنولوژی کاری بی اندازه دشوار است.

بانک ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. سیستم بانکداری الکترونیکی روزبه روز پیشرفته تر از پیش می شود و هر کدام از سیستم های بانکی می خواهند ما را در اتفاقات کوچک و بزرگشان سهیم کنند. تبلیغات هم در این میدانی که شبیه یک مسابقه بزرگ است حرف اول را می زنند. به طور مثال بانک سامان یک مسابقه عکاسی برگزار کرده، مسابقه ای که از شما می خواهد لحظات شاد زندگی با دوستان و خانواده تان را در قاب دوربین عکاسی ثبت کنید و برایشان بفرستید و در مسابقه شاد هستیم شرکت کنید. این بانک با استفاده از تبلیغات خود شیوه ارسال عکس هایتان را توضیح می دهد. گام اول در جشن‌ها و مراسم خود (تولد، عروسی، میهمانی و ...) کارت هدیه کادو بدهید یا بگیرید.

از طرفی هم لذت اینکه بدانید بانکی در آن حساب دارید هر لحظه در کنار شماست، احساس امنیت را به شما منتقل می کند. سامانک نام اختصاصی همراه‌بانک سامان است. که در وبسایت sb24.com قابل دانلود است.این سامانه دسترسی سریع، امن و راحت شما به مجموعه‌ای از خدمات بانکی را امکانپذیر می‌کند. با نصب این نرم‌افزار روی تلفن همراه خود، در هر لحظه و هر جا یک بانکدار با شما همراه است.
کد خبر: 114840

وب گردی

وب گردی