دانشگاه آزاد اسلامی میزبان مسابقات قایقرانی روئینگ دانشجویان 

رئیس مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در تلاش هستیم که مسابقات قایقرانی روئینگ دانشجویان را هم پاییز امسال به میزبانی مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری فدراسیون قایقرانی و فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در دریاچه آزادی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار کنیم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مسابقات قایقرانی آب‌های آرام انتخابی تیم ملی مردان دانشجو برای حضور در مسابقه‌های جام جهانی ۲۰۲۲ لهستان و انتخابی تیم ملی، با حضور ورزشکارانی از دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد بوئین‌زهرا، واحد یادگار امام (ره) تهران، واحد بندرانزلی، واحد ماهشهر، واحد چالوس و دانشگاه‌های شهید رجائی، رازی کرمانشاه، قائم (عج)، شهید بهشتی و فنی اردبیل در دریاچه آزادی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

در این رقابت‌های پرشور و نفسگیر، قایقرانان در ماده‌های کایاک و کانو و در مسافت های ۱۰۰۰، ۵۰۰ و ۲۰۰ متر پارو زدند.

در ماده کایاک یک نفره ۱۰۰۰ متر پوریا شریفی از دانشگاه رجایی، ابوالفضل درجزی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) و امید قنواتی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر، به ترتیب اول تا سوم شدند.

همچنین در کانوی یک نفره ۱۰۰۰ متر محمدنبی رضایی از دانشگاه قائم (عج) به مقام قهرمانی رسید و محمدسینا شکوری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی و کمیل خزایی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس به ترتیب دوم و سوم شدند.

در کایاک یک نفره ۵۰۰ متر نیز پوریا شریفی از دانشگاه شهید رجایی، تارخ طالبی از دانشگاه شهید بهشتی و سارو باوانی از دانشگاه علوم پزشکی کردستان به ترتیب مقام های نخست تا سوم را به دست آوردند.

همچنین در کانوی یک نفره ۵۰۰ متر محمدنبی رضایی از دانشگاه قائم (عج)، قهرمان شد و محمدسینا شکوری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی و کمیل خزایی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس به ترتیب دوم و سوم شدند.

در کایاک یک نفره ۲۰۰ متر پوریا شریفی از دانشگاه شهید رجایی، ابوالفضل درجزی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) و تارخ طالبی از دانشگاه شهید بهشتی به ترتیب اول تا سوم شدند.

در کانوی یک نفره ۲۰۰ متر محمدنبی رضایی از دانشگاه قائم (عج) به مقام قهرمانی رسید و محمدسینا شکوری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی و کمیل خزایی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس به ترتیب دوم تا سوم شدند.

آیین اختتامیه با حضور علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی،  امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، هادی بشریان رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، پدرو سنا سرمربی برزیلی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام ایران، احمد صافی سرمربی تیم ملی کاراته کره جنوبی و مدیرفنی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی و شمار دیگری از مسئولان فرهنگی ورزشی و دانشگاهی برگزار شد.

نفرات منتخب این رقابت‌ها به به مسابقات جام جهانی 2022 دانشجویان که نیمه دوم شهریور به میزبانی لهستان برگزار می شود، اعزام خواهند شد.  

دانشگاه آزاد اسلامی میزبان مسابقات قایقرانی روئینگ دانشجویان 

 امیرعباس لشگری، رئیس مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در اختتامیه رقابت‌های آب‌های آرام انتخابی تیم ملی قایقرانی مردان دانشجو گفت: در تلاش هستیم که مسابقات قایقرانی روئینگ دانشجویان را هم پاییز امسال به میزبانی مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری فدراسیون قایقرانی و فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در دریاچه آزادی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1148912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =