تهران - ایسکانیوز: شرکت بهنام پیشرو برای پس گرفتن مبالغی که تا امروز به پرسپولیس پرداخت کرده به همراه خسارت فسخ قرارداد از سرخپوشان شکایت می‌کند.

سخنگوی پرسپولیس دیروز خبر قطع همکاری با اسپانسر این باشگاه را اعلام کرد. ساعاتی بعد، شرکت بهنام پیشرو بیانیه‌ای داد که هنوز نامه قطع همکاری به دست آن‌ها نرسیده است: «شرکت بهنام پیشرو در شرایط تحمیل شده فعلی ناگزیر از شکایت نسبت به باشگاه پرسپولیس است. این شرکت تا کنون نامه ای مبنی بر فسخ قرارداد 14/02/93 از سوی باشگاه دریافت ننموده است و به جای آن مسئولین باشگاه در رسانه ها به فرافکنی می پردازند.»

با توجه به رقم بالای قرارداد پرسپولیس و بهنام پیشرو، قرارداد حقوقی دقیقی بین دو طرف بسته شده است. قراردادی که در آن خسارات فسخ قرارداد یا عمل نکردن به تعهدات مشخص شده و طرف متضرر شده می‌تواند به دادگاه شکایت کند. مسئولان بهنام پیشرو هم قصد پیگیری حقوقی فسخ قرارداد و شکایت از عمل نکردن به تعهدات باشگاه پرسپولیس را دارند.

پرسپولیسی‌ها هنوز هم نامه‌ای برای قطع همکاری به شرکت بهنام پیشرو نداده‌اند. در صورت پیروزی بهنام پیشرو در دادگاه احتمالی، سرخپوشان حدود 10 میلیارد تومان ضرر می‌کنند.
کد خبر: 115009

وب گردی

وب گردی