امکان پیگیری وام دانشجویی اربعین از ۲۹ مرداد در سامانه بانک رسالت وجود دارد/ ثبت‌نام تسهیلات اساتید و کارکنان از طریق «ساجد»

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: چون در چند روز گذشته هنوز تعداد داوطلبین دریافت تسهیلات به حد قابل توجهی نرسیده بود، اولین لیست از اسامی دانشجویان دیروز به صندوق و امروز به بانک ارسال شده که فکر می‌کنم از شنبه امکان پیگیری از طریق سامانه بانک رسالت به وجود می‌آید. 

احمد صالحی‌آرا رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز اظهار کرد: دو گزینه ثبت‌نام راهپیمایی اربعین و دریافت وام در صفحه اول ورودی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه آموزشیار تعبیه شده‌ است که دانشجویان داوطلب دریافت تسهیلات ۶ میلیون تومانی، باید ابتدا در قسمت راهپیمایی ثبت‌نام کنند و پس از آن در بخش دریافت وام نام‌نویسی داشته باشند. همچنین داشتن کد پیگیری سامانه سماح برای ثبت‌نام در آموزشیار ضروری است. 

وی بیان کرد: لیست اسامی دانشجویانی که در سامانه آموزشیار ثبت‌نام کرده‌اند به صورت روزانه برای صندوق رفاه دانشگاه و سپس از آن جا به بانک رسالت ارسال می‌شود و بانک با دانشجویان تماس می‌گیرد. 

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در واکنش به سردرگمی دانشجویان پیرامون ارتباط با بانک رسالت گفت: چون در چند روز گذشته هنوز تعداد داوطلبین دریافت تسهیلات به حد قابل توجهی نرسیده بود، اولین لیست از اسامی دانشجویان دیروز به صندوق و امروز به بانک ارسال شده که فکر می‌کنم از شنبه امکان پیگیری از طریق سامانه بانک رسالت به وجود می‌آید. 

صالحی آرا عنوان کرد: رسالت تنها بانک الکترونیکی است که دانشجویان می‌توانند تمامی امور مربوط به دریافت وام خود را از طریق سامانه این بانک انجام دهند. 

او افزود: آمار ثبت‌نامی‌ها در آموزشیار تا روز چهارشنبه ۶۰۰ نفر بوده که پیش بینی می‌شود در روزهای آینده با نزدیک شدن به ایام اربعین و اطلاع همه دانشجویان از این امکان، این تعداد افزایش پیدا کند. 

این مقام مسئول دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: وام سه میلیون تومانی صندوق رفاه وزارت علوم صرفا مختص دانشجویان دانشگاه‌های زیرمجموعه این وزارت‌خانه است و دانشجویان دانشگاه آزاد می‌توانند از تسهیلات دانشگاه آزاد اسلامی که دو برابر آن است، استفاده کنند. 

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی نیز از طریق سامانه ساجد و با داشتن کد پیگیری سامانه سماح امکان ثبت‌نام و دریافت تسهیلات راهپیمایی اربعین را دارند.

وی در پایان تاکید کرد: همچنین زمینه پرداخت نذورات برای کارکنان و اساتید از طریق سامانه ساجد حتی به صورت اقساط دو، سه و پنج ماهه که از حقوق ایشان کم‌ می‌شود، فراهم شده است. 

انتهای خبر/

کد خبر: 1151067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =