تهران - ایسکانیوز: میثم بائو بازیکن سابق استقلال تهران و پرسپولیس و تراکتوسازی که در فصل جدید با هیچ تیمی قراردادی را امضا نکرده بود، پس از گذشت 10 هفته از لیگ برتر سرانجام به استقلال خوزستان پیوست تا از نیم‌فصل دوم بتواند نماینده اهوازی را در لیگ برتر همراهی کند. بائو از دوری چندماه‌اش از فوتبال و همینطور قوانین عجیب سازمان لیگ گلایه دارد:

آقای بائو پیوستن شما به استقلال خوزستان صحت دارد؟

بله من دو ماه پیش با استقلال خوزستان قرارداد امضا کردم ولی متاسفانه قوانین عجیب و من در آوردی سازمان لیگ باعث شد  تا نیم فصل برای حضور در لیگ برتر صبر کنم و بیرون لیست باشم!

چه قوانینی؟

طبق قانون، بازیکنان آزاد می‌توانند هر زمانی که با تیم جدیدشان قرارداد امضا می‌کنند به میدان بروند ولی این قانون تبصره‌ای دارد برای بازیکنانی که با وجود بازی نکردن در فصل جدید اگر فصل گذشته در لیگ برتر بازی کرده باشند، نمی‌توانند تا نیم فصل برای تیم جدیدشان بازی کنند! یعنی اگر من فصل پیش بازیکن تیمی در دسته یک بودم، الان می‌توانستم در استقلال خوزستان حضور داشته باشم!

با توجه به مدت تقریبا زیادی که از میادین دور بودید، فکر می‌کنید بتوانید به استقلال خوزستان که در پایین جدول حضور دارد کمکی کنید؟

من دو هفته است که به صورت گروهی با تیم استقلال خوزستان و زیر نظر آقای ویسی تمرین می‌کنم. تمرینات بدنسازی را هم آغاز کرده‌ام. قبلا هم تمرینات اختصاصی داشتم ولی به صورت جدی نبود به این دلیل که نمی‌دانستم انتقالم به استقلال خوزستان چطور پیش می‌رود. ولی باید از مسئولین استقلال خوزستان تشکر ویژه کنم که برای گرفتن مجوز بازی من خیلی کمک کردند هرچند سازمان لیگ همکاری نکرد.
کد خبر: 115445

وب گردی

وب گردی