سیستان و بلوچستان در برگزاری فعالیت‌های تقریبی پیشگام است

مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه شورای استانی دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۷۱ رویداد در هفته وحدت در سراسر ایران اسلامی برگزار می‌شود و استان سیستان و بلوچستان به عنوان یک استان وحدت محور و ولایت‌مدار که پیشگام در فعالیت‌های تقریبی است، برنامه‌های مؤثری خواهد داشت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی سروری‌مجد، مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه شورای استانی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با تبریک هفته وحدت گفت: هفته وحدت یکی از ابتکارات مهم حضرت امام خمینی (ره) بوده که باید جدی گرفته شود و به عنوان امری مهم و استراتژیک تلقی شود و دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه توفیقات قابل توجهی داشته است.

 سروری‌مجد افزود: ۱۷۱ رویداد در هفته وحدت در سراسر ایران اسلامی برگزار خواهد شد و استان سیستان و بلوچستان به عنوان یک استان وحدت محور و ولایت‌مدار که پیشگام در فعالیت‌های تقریبی است، برنامه‌های مؤثری خواهد داشت.

وی با اشاره به فعالیت مدارس شبانه‌روزی سعادت در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: از میان ۱۲۰ نفر مصاحبه‌شونده برای تحصیل در مدارس شبانه‌روزی سعادت زابل برای دوره اول دبیرستان ۴۰ نفر موفق به کسب رتبه و جذب شدند.

مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: در طرح کلان مدارس سعادت در کنار دانشکده‌ الهیات و معارف اسلامی باید بتوانند نیازهای هر منطقه را برآورده کنند و صرفا مباحث نظری در آن تدریس نشود؛ بلکه مباحث کاربردی به اقتضای هر منطقه تدریس شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1155912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =