تهران - ایسکانیوز: پرسپولیس و سایپای کرج فردا در ورزشگاه آزادی تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر خواهند رفت. درخشان از مصدومان پرسپولیس ابراز نگرانی کرد و غلامی بازی فداکارانه‌ی شاگردانش را عامل موفقیت تیمش در مقابل پرسپولیس دانست.

حمید درخشان - سرمربی پرسپولیس

حمید درخشان در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و سایپاگفت: سایپا تیم خوب و جوانی است که از مربی کاردانی بهره می‌برد و تا به اینجای لیگ نتایج خوبی داشته است. ما هم تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا در این دیدار نتیجه بگیریم.  مشکل ما این است که محرومان و مصدومان زیادی داریم و برای انتخاب فهرست 18 نفره خود با مشکلاتی روبه‌رو هستیم. از جمله محمد نوری که آپاندیسش مشکل پیدا کرده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: متأسفانه امروز دو نفر دیگر به جمع غایبان تیم ما اضافه شدند. محمد نوری به دلیل مشکل آپاندیس نمی‌تواند ما را همراهی کند و پزشکان وضعیت او را دنبال می‌کنند. هادی نوروزی نیز به دلیل کشیدگی عضلات دیگر غایب تیم ما در بازی با سایپا خواهد بود. رضا حقیقی هم که به دلیل سه اخطاره بودن نمی‌تواند ما را در این بازی همراهی کند.

درخشان با بیان اینکه تعداد غایبان تیم پرسپولیس او را برای تهیه لیست 18 نفره دچار مشکل کرده است، گفت: حسین ماهینی، رضا نوروزی، حمید علی‌عسگر و دغاغله را پیش از این در اختیار نداشتیم و با غایبان جدید هم کارمان سخت‌تر شد. اکنون دست‌مان برای تهیه لیست 18 نفره خالی است و این موضوع کمی ما را دچار مشکل کرده است. فقط امیدوارم جوان‌هایی که جایگزین این بازیکنان می‌شوند به خوبی بتوانند جواب اعتماد ما را بدهند و عملکرد قابل قبولی داشته باشند.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه مشکلات مربوط به اسپانسر، باشگاه پرسپولیس را دچار معضل نمی‌کند، گفت: امیدوارم هر چه زودتر بحث اسپانسر و مشکلی که به وجود آمده حل شود و ما بتوانیم کارمان را به خوبی ادامه دهیم. در دنیای فوتبال حرفه‌ای سرمایه‌گذاری و اسپانسر نقش بسزایی دارند و برای اینکه تیم بتواند راهش را به خوبی و سرعت بالایی ادامه دهد نیاز به سرمایه‌گذاری است. امیدوارم این مشکلات در کار ما خللی ایجاد نکند. آقای سیاسی و اعضای هیئت مدیره تا به اینجا کمک کرده‌اند تا مشکلی وجود نداشته باشند و امیدواریم در آینده نیز همین روند را در پیش داشته باشند.

غلامی - مربی سایپای کرج

فکر می‌کنم بازی برای هر دو تیم بسیار مهم است و هر دو تیم خواهان سه امتیاز هستند. ما می‌خواهیم بازی زیبا همراه با نتیجه داشته باشیم. روند فوتبالی ما خیلی خوب و بد و همانطور که پیش‌بینی کردیم پیشرفت داشته‌ایم. بازی زیبا و خوب یکی از اهداف مهم سایپا است. پرسپولیس هم بازیکنان خوب و خلاق زیادی دارد و ما باید مقابل آنها باهوش و فداکارانه بازی کنیم تا سه امتیاز را بگیریم تا بتوانیم به جدول برگردیم.
کد خبر: 116163

وب گردی

وب گردی