تهران-ایسکانیوز: غرفه خبرگزاری ایسکانیوز در نخستین همایش و جشنواره مهربانو که در روز ملی ازدواج در سالن همایش‌های  وزارت کشور برگزار شد حضور فعال  داشت.


در این جشنواره ایسکانیوز با ارائه ویژه نامه ای به نام مهربانو شرکت کرده بود که با استقبال بانوان شرکت کننده در مراسم روبرو شد.


همایش مهربانو


ویژه نامه مهربانو در ۸ صفحه شامل گفتگو با  جامعه شناسان و کارشناسان علوم اجتماعی  و گزارش ها و مقالاتی در حوزه زنان است .


در این ویژه نامه  گزارشی از جلسه وام ازدواج دانشجویی  دانشگاه آزاد با حضور حمیدمیرزاده  منتشر شده و رییس دانشگاه آزاد اسلامی  با اشاره به اینکه  باید شرایط دریافت وام برای دانشجو تسهیل شود گفت: «اگر قرار باشد دانشجو به خاطر دریافت این وام درگیر بروکراسی شود لطف این کار از بین می‌رود. »


همایش مهربانو


میرزاده با تاکید بر اینکه نباید مدرک تحصیلی دانشجو متعهد این وام شود گفت:« از معاونان مالی و اداری و دانشجویی خواسته شده در سال تحصیلی جدید با ابلاغ بخشنامه های مشترک و تایید مجریان بانکی و صندوق رفاه دانشجویی دانشگاه ، پرداخت این وام به دانشجویان آغاز شود.»


او پیشنهاد تشکیل کمیته های جهیزیه و خیرین، کمیته برگزاری مراسم و کمیته وام ازدواج دانشجویی  را مطرح کرد و گفت: « در کنار این اقدام دانشگاه با همکاری خیران  برای کمک به ستاد ازدواج دانشجویی  دانشگاه اقدام بی سابقه ای است که اثرات اجتماعی گسترده ای در آینده بر جای خواهد گذاشت.»


همایش مهربانو


در این ویژه نامه گفتگوهایی با عبدالکریم رجبی عضو کمیسیون اقتصاد مجلس، بهمن کشاورز حقوقدان و رییس کانون وکلای  دادگستری، پروفسور حسین باهر، احمد پور نجاتی عضو جبهه مشارکت، مجید ابهری جامعه شناس، حسن موسوی چلک کارشناس علوم اجتماعی، مصطفی اقلیما و سعید معیدفر جامعه شناس  و شهیندخت مولاوردی  معاون رییس جمهوری در امور بانوان انجام و منتشر شده است.


کد خبر: 116372

وب گردی

وب گردی