بخشش دانشجویان دارای حکم کمیته انضباطی در ناآرامی‌های اخیر دانشگاه آزاد یزد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از بخشش همه دانشجویانی که در ناآرامی‌های اخیر دانشگاه رفتارهای خلاف قانون و آئین‌نامه انضباطی داشتند، خبر داد.

محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به عفو گسترده محکومان و متهمان قضائی از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: دانشجویان دارای حکم انضباطی به واسطه شرکت در ناآرامی‌های اخیر دانشگاه آزاد یزد، مورد بخشش قرار گرفتند.

اژه‌ای از مختومه شدن پرونده متنبه‌شدگان اغتشاشات اخیر خبر داد

وی افزود: عفو رهبری در ایام الله دهه فجر و با توجه به حوادث اخیر، حرکتی وحدت بخش در جهت تحکیم شرایط همدلی در کشور بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد در ادامه با اشاره به رای کمیته تجدید نظر تشریح کرد: با توجه به این حکم، همه دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد که به علت رفتارهای خلاف قانون در ناآرامی‌های اخیر دانشگاه و در نظر گرفتن موارد قانونی آئین نامه انضباطی دانشجویان محکوم شده بودند، مورد بخشش قرار گرفتند.

دهقانی اشکذری تصریح کرد: البته برای بعضی دانشجویان با پیشنهاد خودشان و به صورت داوطلبانه احکام جایگزین فرهنگی در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: این احکام جایگزین فرهنگی شامل شرکت در راه اندازی کانونهای فرهنگی، مشارکت در امور اجتماعی جامعه و دانشگاه و شرکت در فعالیتهایی که باعث رشد و ارتقا دانشگاه میشود، بوده است.

دهقانی اشکذری در پایان، شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن را مورد تأکید قرار داد و گفت: امیدواریم همه اقشار مردمی به‌ویژه دانشگاهیان با قدرت در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند تا بتوانیم بار دیگر، یک حرکت وحدت‌بخش را در دانشگاه رقم بزنیم.

خبرنگار : مهدیه‌سادات حسینی 

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1170809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =