صحبت‌های مجید صالحی در اختتامیه جشنواره فیلم فجر + فیلم

مجید صالحی بازیگر فیلم شماره ۱۰ و برنده سیمرغ بلورین بازیگر نقش اول مرد طی سخنانی در مراسم اختتامیه به صحبت‌های اخیر برخی از مدیران واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، مجید صالحی بازیگر فیلم شماره ۱۰ و برنده سیمرغ بلورین بازیگر نقش اول مرد طی سخنانی در مراسم اختتامیه با تسلیت به مردم زلزله زده خوی، ترکیه و سوریه و جان باختگان و تبریک برای آزادی زندانیان اخیر با ابراز گلایه‌ای گفت: یکی از مدیرانی که بسیار او را دوست می دارم و از دوستان من است، در ایام برگزاری جشنواره فجر کمی احساسی برخورد کرد و گفت کسانی که در این مراسم حاضر نشده‌اند تا زمانی که این نظام پابرجاست دیگر در هیچ فیلمی بازی نخواهند کرد و اجازه ساخت فیلم نیز به آنان داده نخواهد شد.

جشنواره فیلم فجر ۴۱ سخاوتمندترین جشنواره لقب گرفت| مجید صالحی و علی نصیریان برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد / سینما متروپل بهترین فیلم شد

صالحی ادامه داد: اما باید بگویم که آقای امینی دبیر جشنواره که همیشه با او موضع داریم عنوان کرده که حضور در جشنواره یک دموکراسی است، یک فرد دلش می‌خواهد در آن حاضر شود و یک فرد تمایل ندارد.

وی افزود: یک روزهایی حالمان خوب نیست و قرار نیست به ریشه هم بزنیم و باید هم درد همدیگر باشیم. ما نباید خود را مالک چیزی بدانیم، نباید به کسی بگوییم که باید از این کشور بروی چرا که همه ما برای این آب و خاکیم و همه مال ایران هستیم.

صالحی همچنین در ادامه عنوان کرد: من خودروی خود را در زمان اوج شیوع کرونا برای کمک به یکی از هنرمندان فروختم و پولش را اهدا کردم و در حال حاضر خودرو ندارم، با این وجود جایزه خودرویی که اکنون به من داده شد را به مردم زلزله‌زده خوی تقدیم می‌کنم و جایزه سیمرغ خود را به دخترم، و همه دختران این سرزمین و همه مادران و خواهران ایران زمین تقدیم خواهم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1170957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      2 12
      آقای مجید صالحی بذل وبخشش کردن به رلرله ردگان خوی وهمچنین سیمرغ بلورین به همسر وزنان ایرانی مرحبا احسنت ولی بد نبود به احترام رهبر که ارخلال گران امنیتی را از رندانها آزار کردن تشکر میکرد .چون دوماه تمام دشمنان این انقلاب را شاد نمودند وباعث شهادت بهترین افراد این جامعه شدند همین افرادی که مورد عفو رهبری قرار گرفتن.مجید جان شما که فیلم دفاع مقدس بازی کردی که بهتر درک میکنی. مجیدی جانباز 50 درصد