مراسم اختتامیه مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز بزرگسالان بانوان باشگاه‌های کشور برگزار شد

مراسم اختتامیه بیست‌وششمین دوره مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز بزرگسالان بانوان باشگاه‌های کشور برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم اختتامیه بیست و ششمین دوره مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز بزرگسالان بانوان باشگاه های کشور با حضور مهرداد علی قارداشی، رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران، امیر عباس لشکری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، عاصمه قاسمی مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده،  عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین و دکتر اسماعیل زینالی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد قزوین و عوامل برگزاری این مسابقات برگزار شد.

اردوی تیم‌های ملی تنیس روی میز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود

در این مسابقات که با حضور ۹ تیم از ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ به مدت ۵ روز و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد، در پایان تیم سایپای تهران به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین نایب قهرمان شد و تیم های سردار سپهبد سلیمانی شیراز و تیم گروه صنایع تکابی اصفهان به صورت مشترک عنوان سومی را کسب کردند.

 قارداشی: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین میزبان بسیار خوبی برای این دوره از مسابقات بود

 مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با تشکر از میزبانی بسیارخوب دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: جا دارد از زحمات دکتر زینالی سرپرست دانشگاه، دکتر طارمی معاون فرهنگی و دانشجویی و همکاران پرتلاش واحد قزوین برای برگزاری و میزبانی بسیار خوب این دوره از مسابقات تشکر و قدردانی کنم.

وی افزود: این دوره از مسابقات از نظر کمی و کیفی در سطح خوبی برگزار شد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران در پایان با اشاره به حضور تعداد زیادی از بانوان پینگ پنگ باز ایرانی در کشور ترکیه گفت: خوشبختانه تعدادی از بانوان پینگ پنگ باز ما همزمان با حضور در لیگ برتر ایران به عنوان لژیونر در کشور ترکیه بازی می کنند که این امر نشان از سطح بسیار بالای فنی این بازیکنان است.

لشکری: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین توانایی میزبانی مسابقات بین المللی و اردوهای تیم ملی را دارد

در ادامه این مراسم امیر عباس لشکری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان تنها دانشگاه در ایران در حوزه های ورزش قهرمانی، حرفه ای و همگانی فعالیت گسترده ای دارد و تنها دانشگاهی در ایران هستیم که در ورزش حرفه‌ای و قهرمانی در لیگ های متعدد و در رشته های مختلف صاحب عنوان هستیم.

وی افزود: در حال حاضر بیش از یک میلیون و پانصد هزار مترمربع فضای ورزشی با استانداردهای بالا در واحدهای این دانشگاه در سراسر کشور وجود دارد و برای میزبانی مسابقات ملی و بین المللی و اردوهای تیم های ملی اعلام آمادگی می کند.

 لشگری با قدردانی از زحمات مسئولان برگزاری این مراسم  خاطرنشان کرد: واحد قزوین با داشتن سالن های استاندارد، استخرهای مجهز، مدیران توانمند و کارکنان زحمتکش، توانایی برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در رشته های مختلف را در سطح ملی، بین المللی و هم چنین اردوهای تیم ملی را داراست. 

در ادامه این مراسم عاصمه قاسمی مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده گفت: دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از فعالیت ورزشی بانوان در واحدهای این دانشگاه حمایت‌های ویژه دارند.

 اسماعیل زینالی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد قزوین نیز در این مراسم با اشاره به توانمندی های بانوان کشور در عرصه های علمی، فرهنگی و ورزشی خاطرنشان کرد: حضور تعدادی از بانوان تیم دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین و تیم‌های دیگر به عنوان لژیونر در لیگ کشور ترکیه نشان از توانمندی های بالای زنان ایرانی در عرصه های مختلف به ویژه در حوزه ورزش دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1171983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =