رقابت قرآنی استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد شهرکرد آغاز شد

مرحله کشوری بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سعید بقایی شهرکی دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال بختیاری به منظور آشنایی هرچه بیشتر دانشگاهیان به ویژه نسل جوان دانشجو با مفاهیم و معارف قرآن کریم، مرحله کشوری بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن وعترت (ع) ویژه اساتید و دانشجویان راه یافته به این دوره از مسابقات با حضور رئیس دانشگاه، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و دیگر مسئولان دانشگاه و با حضور 26 نفر از دانشجویان و استادان در دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.

 بقایی شهرکی بیان کرد: در این دوره از مسابقات که صبح امروز با حضور 21 نفر دانشجو و 5 نفر استاد برگزار شد، دانشجویان در 4 رشته احکام، سیره معصومین، ترجمه و تفسیر قرآن کریم و حفظ و ترجمه احادیث و استادان در دو رشته آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه و ترجمه و تفسیر قرآن کریم با هم  به رقابت پرداختند.

وی عنوان کرد: این مسابقات با حضور راه یافتگان به مرحله کشوری از واحدها و مراکز استان چهارمحال و بختیاری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد همزمان با دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور برگزار شد.

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال بختیاری در ادامه با اشاره به اینکه به برندگان این دوره از مسابقات لوح افتخار و هدایای نفیس اهدا خواهد شد، افزود: استادان و دانشجویان منتخب این دوره از مسابقات به مرحله ملی راه خواهند یافت.

بقایی شهرکی در پایان یادآور شد: مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات در 22 آذرماه 401 با حضور 1700 نفر دانشجو و استاد در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1172027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =