دفتر امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد واحد یادگار امام خمینی (ره) راه اندازی شد

دفتر امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری با حضور مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی هماهنگی استان ها افتتاح شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دفتر امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری با حضور علی سروری مجدد مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی هماهنگی استان ها،  سعید صابونی رئیس مرکز عمران، املاک و مستغلات،  عاصمه قاسمی مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده، علیرضا لادن مقدم رئیس واحد راه اندازی و  شمس الملوک مشایخی به عنوان مسئول امور زنان و خانواده منصوب شد.

دومین نشست مسئولین امور زنان و خانواده استان‌های‌ دانشگاه آزاد اسلامی

 سروری مجدد در جلسه هیات رییسه واحد یادگار امام .ره با اشاره به ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری به عنوان اولین واحد حامی مادران در سطح کشور فعالیت خود را در دانشکده ویژه خواهران آغاز کرد که در آن دانشجو، کارمند، استاد و حتی مسئولین دانشکده صرفاً بانو باشند.

 سعید صابونی رئیس مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی نیز با اشاره به سند تحول و تعالی دانشگاه و اهداف و برنامه های پیش بینی شده در عمران و املاک اظهار کرد: درصدد تغییر کاربری زمین های مازاد به زمین های مسکونی و تجاری هستیم تا بتوانیم وعده تهیه مسکن را محقق سازیم.

در ادامه  قاسمی مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده نیز گفت: در بیانیه تعلیم و تربیت اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی رویکرد تحولی دانشگاه از یک محیط صرفاً علمی به یک اجتماع علمی، فرهنگی و تربیتی تغییر یافته است. همچنین در این سند بر اثر گذاری اجتماعی بانوان تاکید شده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت عظیمی در بخش استاد، کارمند و دانشجو دارد، افزود: باید با ایجاد شبکه سازی کارآمد از بانوان دانشگاهی از توان آنها در عرصه های علمی، فرهنگی و اجرایی و رفع معضلات اجتماعی استفاده کنیم.

قاسمی شرکت فعال در شورای راهبری امور زنان و خانواده، حضور موثر در جلسات شورای تخصصی فرهنگی و دانشجویی، پیگیری اجرای سیاست ها و برنامه های کلان دانشگاه در حوزه زنان و خانواده، ارائه طرح و پیشنهادات کارآمد به شورا در حوزه زنان و خانواده بر اساس شرایط بومی، ارائه و پیگیری ایده ها در حوزه توانمند سازی بانوان با محوریت تحکیم خانواده و ارتقاء نقش و جایگاه آنان در خانواده و محیط دانشگاه را از جمله شرح وظایف مسئول امور زنان و خانواده در دانشگاه ها عنوان کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1172068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =