درخواست شورایی تبیین مواضع بسیج دانشجویی/ پیگیری قانونی محترمانه از ناقضان حجاب را خواستاریم

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای خواستار سازماندهی هوشمندانه‌ مجریان و پیگیری قانونی محترمانه از شهروندان ناقض قانون حجاب شدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای خواستار سازماندهی هوشمندانه‌ی مجریان و پیگیری قانونی محترمانه از شهروندان ناقض قانون حجاب شدند.
 

پلمب واحدهای صنفی که در آن‌ها حجاب رعایت نمی‌شود


در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: متاسفانه با توجه به هجمه گسترده دشمن در راستای تغییر فرهنگ عفاف و حجاب و بی‌توجهی و کم کاری برخی از مسئولین و دستگاه‌های متولی در این ایام و در ماه مهمانی خدا، مردم شاهد تصاویری نامناسب و غیر اسلامی-ایرانی، در سطح جامعه بوده و هستند که با اعتراض جدی و تذکر مردم مومن و انقلابی همیشه در صحنه روبرو شده است. امت شهیدپرور همچنان با افتخار برای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب شهید می‌دهد، هوشیار است و هوشمندانه در برابر جنگ ترکیبی-شناختی می‌جنگد؛ و مثل همیشه در راهپیمایی باشکوه و عظمت یوم‌الله ۲۲ بهمن ثابت کرده است که خط قرمزشان ولایت مطلقه فقیه است و پشت نظام ارزشمند جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه ایستاده است.

در این بیانیه تصریح شده است: ولی برخی خواص و مسئولین و نمایندگان نشسته‌اند و تماشاچی شکستن حرمت و حکم خداوند هستند؛ اما ما دانشجویان بسیجی و انقلابی به همراه مردم نجیب و انقلابی ایران عزیز اسلامی اجازه نخواهیم داد که با برخی ترک فعل‌ها، خون شهدایمان تضعیف شود. در فتنه گذشته برخلاف تمام موارد مشابه قبلی، موضوعات «دین، اخلاق، ناموس و وطن» به طور مستقیم مورد تهاجم قرار گرفت و شعار و رمز این فتنه «زن، زندگی، آزادی» تعیین گردید؛ لذا بخش قابل توجهی از شعارها و مطالبات آشوبگران، بر همین موضوع آزادی زن و حذف حجاب و پوشش بانوان متمرکز شد و به عقیده‌ی کارشناسان، بخش مهمی از فعالیت اتاق فکرهای آشوب در ایجاد مزاحمت برای جمهوری اسلامی، تمرکز بر موضوع زنان، حجاب و آزادی‌های نامتعارف بود.

در این بیانیه خاطر نشان شده است: به نظر می‌رسد، پدیده‌ی «کشف حجاب» که از اولین روز انتشار خبر فوت مرحومه امینی، به عنوان نماد آشوب و اعتراض، در شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای کاملا ولنگار مجازی تبلیغ و ترویج شد و در روزها و هفته‌های پس از آن، در حال عادی‌سازی است، آنگونه که باید مورد توجه و حساسیت مسئولان و اندیشمندان قرار نگرفته است و خدای ناکرده انقلاب و نظام، با وجود موفقیت در مهار فتنه و تدابیر ویژه برای تحقق امنیت کشور، از این ناحیه ضربه‌های جدی خواهد خورد.

در این بیانیه عنوان شده است: برای فهم اهمیت این موضوع، لازم است به یکی از کلیدی‌ترین جملات رهبر فرزانه انقلاب در تحلیل فتنه‌ی اخیر، که در روز دهم مهرماه و در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح، خطاب به خواص بیان فرمودند توجه شود: «وقتی عنصر سیاسی آمریکایی، این قضایا (آشوب سال ۱۴۰۱) را به دیوار برلین تشبیه می‌کند، باید بفهمید قضیه چیست و اگر نفهمیدید حالا بفهمید و صریحاً موضع‌گیری کنید.» اشاره‌ی امام خامنه‌ای به یکی عناصر معلوم‌الحال اپوزیسیون در مجمع جهانی یهودیان آمریکا است که گفت: «همانطور که با فروپاشی دیوار برلین، کمونیسم سقوط کرد، با پیروزی زنان بر حجاب اجباری هم، جمهوری اسلامی سقوط خواهد کرد.» پبه بیان روشن‌تر، رهبر معظم انقلاب اسلامی، یکی از اصلی‌ترین اهداف دشمنان از فتنه‌ی اخیر را موضوع حذف حجاب معرفی می‌کنند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: آقایان مسئول و نمایندگان محترم مجلس؟! کشف حجاب، به تنهایی از پازل‌های یک فتنه‌ی شناختی بزرگ و یک پروژه‌ی سیاسی است و گسترش حیازدایی و غفلت از طرح دشمن در آندلسیزه کردن ایران، یک سونامی بزرگ از فروپاشی نهاد خانواده و ارزش‌های نظام اسلامی را رقم خواهد زد. از آنجا که در دوران طلایی گام دوم انقلاب، یکی از موارد مهم سند گام دوم، ایجاد تمدن اسلامی و ترویج سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی است، هرگونه کوتاهی و سهل‌انگاری در دستیابی به این امر مهم، خیانت به آرمان امام (ره) و شهدا و بی‌اعتنایی به خون مطهر قریب ۹۰ شهید فتنه اخیر، خواهد بود و کوتاهی مسئولان در این عرصه، برای دانشجویان بسیجی و انقلابی و مردم شهیدپرور به هیچ وجه قابل تحمل و قبول نمی‌باشد؛ لذا مطالبات به حق و قانونی آن‌ها، بالاخص در حوزه‌ی گسترش فرهنگ دینی - اسلامی و رعایت ضوابط حجاب و عفاف بر خلا قانونی مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی متمرکز است. ما خواستار انجام تکلیف شرعی و قانونی شما در این امر بوده و به منظور شکستن نقشه‌ی حساب شده و طولانی مدت دشمن برای برهم زدن آرامش و امنیت جامعه، باید سیاست‌گذاری فرهنگی بلند مدت پیرامون مباحث حجاب و عفاف در برنامه مسئولین قرار گیرد.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: هم‌چنین با درک حساسیت این ماجرای شناختی و هویتی و شناخت ابعاد بهره‌برداری‌های خائنانه و سیاسی دشمنان ایران اسلامی، تلاش و جدیت شما برای سازماندهی هوشمندانه‌ مجریان و پیگیری قانونی محترمانه از شهروندان ناقض قانون را خواستاریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1178285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =