انتخاب سرآمدان آموزشی با هدف الگوسازی مناسب در دانشگاه‌ها

رئیس دانشگاه علم و صنعت از انتخاب اساتید سرآمد آموزشی باهدف الگوسازی مناسب در دانشگاه‌ها خبر داد.

منصور انبیا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با بیان اینکه اساتید سرآمد آموزشی بر اساس معیارهایی مشخص انتخاب می‌شوند، اظهار کرد: این معیارها شامل «میانگین امتیاز ارزیابی کیفیت تدریس  استادان در ۴ ترم گذشته تحصیلی، میانگین امتیاز ارزشیابی کیفیت تدریس و دریافت نظر مدیر گروه و رئیس دانشکده» است.

نرخ بیکاری فارغ‌التحصیلان تحصیلات تکمیلی بیشتر از سایر مقاطع است

وی ادامه داد: شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری(عتف) برای اولین بار آیین‌نامه‌ای را برای انتخاب استادان سرآمد آموزشی تهیه و به دانشگاه‌ها ابلاغ کرده است. بنابراین ما تلاش کردیم بر اساس این آیین نامه و در هفته سرآمد آموزشی از استادن تقدیر به عمل آوریم.

رئیس دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه ۲۰ نفر از استادان دانشکده‌های مختلف دانشگاه علم و صنعت بر اساس مفاد و تبصره‌های آیین نامه شورای عطف انتخاب و معرفی شدند، گفت: البته به عقیده بنده بنیاد ملی نخبگان متولی اصلی حمایت از اساتید سرآمد آموزشی برتر دانشگاه‌هاست.

انبیا درباره انگیزه انتخاب و برگزاری مراسم تجلل از اساتید سرآمد آموزشی دانشگاه‌های سراسر کشور عنوان کرد: ما به دنبال الگوسازی مناسب برای دانشجویان در دانشگاه‌ها هستیم. 

رئیس دانشگاه علم و صنعت درباره اهداف انتخاب سرآمد آموزشی خاطرنشان کرد: استادان در راستای اجرایی سازی راهبرد ملی، نقشه جامع علمی کشور، سیـاست‌های راهبردی و اجرایی مرتبط با استادان در سـند دانشـگاه اسـلامی به عنوان سرآمدان آموزشی انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1180746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =