تهران - ایسکانیوز: پیروزی 7 بر صفر شاختار مقابل باته بوریسف یکی از عجیب ترین نتایج شب سوم لیگ قهرمانان اروپا در مرحله گروهی بود.

کمتر کسی در دنیای فوتبال علاقه دارد از نزدیک نتایج تیم شاختار دونتسک اوکراین را دنبال کند؛ با این حال نتیجه ای که این تیم مقابل باته بوریسف گرفت همه را وادار کرد برای یکبار هم که شده این تیم را  به خاطر بسپارد. این تیم در سومین بازی اش در لیگ قهرمانان اروپا با 7 گل باته را در هم کوفت و نامش را در تاریخ جاودانه کرد.

برد شاخ درآر «شاختار» البته با درخشش «اسب شاخدار» این تیم به دست آمد: لوئیس آدریانو. مهاجم برزیلی تیم شاختار در این بازی نامش را دو بار در تاریخ بازی های لیگ قهرمانان اروپا به ثبت رساند.

ابتدا و در نیمه اول آدریانو در عرض 16 دقیقه یعنی از دقیقه 28 تا 44، چهار بار موفق به گلزنی شد تا سریعترین چهارگله تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را به نام خود بزند و همزمان اولین بازیکن این لیگ لقب بگیرد که در یک نیمه توانسته چهار بار گل بزند.

رکوردشکنی او به همین جا ختم نشد و آدریانو در نیمه دوم، یکبار دیگر گلزنی کرد تا این بار در کنار لیونل مسی تنها بازیکنان تاریخ لیگ قهرمانان اروپا لقب بگیرند که توانسته اند در یک بازی 5 بار گلزنی کنند. در واقع اگرچه شاختار با نتیجه باورنکردنی 7 بر صفر به برتری رسید ولی این اسب شاخدار دونتسک بود که توانست نام این تیم را جاودانه کند.
کد خبر: 118170

وب گردی

وب گردی