تهران-ایسکانیوز:  اولین سالگرد مجاهد صادق مرحوم حاج حبیب اله عسگر اولادی یک شنبه در مسجد امام صادق(ع) برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، اطلاعیه اولین سالگرد رحلت حیب اله عسگراولادی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"عمر با برکت این مبارز خستگی‌ناپذیر یکسره در خدمت اسلام و برپائی و استقرار نظام اسلامی سپری شد و از دوران جوانی تا آخرین سالها، همّت و تلاش و مجاهدت مخلصانه‌اش در این راه، کاستی نگرفت"

رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدظله العالي)

یک سال از فقدان مجاهد صادق و یار وفادار و معتمد امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامي مرحوم حاج حبیب الله عسگر اولادی می گذرد.

در اول محرم الحرام سال گذشته آن یار دیرین امام و رهبری با وداع با شکوه و جلال مردم متدین و تمامی دوست داران اش ، به خاک سپرده شد و روح بلند اش تا افلاک بدرقه شد، شخصیتی که جز دغدغه دین و مردم نداشت و همواره تمام عمر خود را در راه اسلام و مردم وقف کرد.

در اولین سالگرد ارتحال آن ابر مرد تاریخ انقلاب که همواره تا آخرین لحظه حیات جز در راه ولایت نبود برای ادای وظیفه و باز گویی و قدردانی خدمات او در مجلسی که به این مناسبت در روز یکشنبه چهارم آبان ماه مصادف با اول محرم از ساعت 15 تا 17 بعد از ظهر در مسجد امام صادق (ع) واقع در میدان فلسطین برگزار می گردد، گرد هم می آئیم.

لذا بدینوسیله از تمامی مردم متدین و دوست داران آن مجاهد صادق دعوت به عمل می آید جهت شادی روح آن مرحوم در این مراسم حضور به هم رسانند.

خانواده های عسگراولادی، حاجی حیدری، توکلی و توسلی

کمیته امداد امام خمینی(ره)- حزب موتلفه اسلامی
کد خبر: 118342

وب گردی

وب گردی