تهران - ایسکانیوز: ورزشکاران ایران روز چهارم مسابقات پارآسیایی را با سه مدال طلا در رشته دوومیدانی و فوتبال 5 نفره آغاز کردند.

در رشته فوتبال 5 نفره ملی پوشان کشورمان 2-0 ژاپن را بردند و به مدال طلا رسیدند.

در رشته پرتاب وزنه دانیل سورانیان به مدال طلا رسید. سورانیان در کلاس F36-35 توانست 12 متر و 44 سانتیمتر پرتاب کند و به مدال طلا برسد. دو نماینده عراق هم مدال‌های نقره و برنز کسب کردند. مهران حسینی دیگر پرتاب کننده ایران با پرتاب 11 متر و 38 سانتیمتری چهارم شد.

در رشته پرتاب دیسک صادق بیت سیاح در کلاس F41 طلا گرفت. سیاح پرتابی 37 متر و 32 سانتیمتری انجام داد و به مدال دست پیدا کرد. در این رشته هم نمایندگان عراق بعد از نماینده ایران در رده دوم و سوم قرار گرفتند.

آرین لطفی نماینده ایران در کلاس F11 رشته پرتاب دیسک با پرتابی 33 متری به مدال نفره رسید. پرتاب کننده‌های تابلند و کره جنوبی در این رشته اول و سوم شدند.

مرضیه صدیقی در رشته پرتاب نیزه و کلاس F54-53 مدال برنز گرفت. صدیقی 12 متر و 63 سانتیمتر پرتاب کرد. نماینده‌های چین و هند اول و دوم شدند.

فائزه کرمانی و مریم سلطانی در کلاس F34 پرتاب وزنه برای ایران مدال‌های نقره و برنز بدست آوردند. فائزه کرمانی با پرتاب پنج متر و 24 سانتیمتر مدال نقره گرفت و مریم سلطانی با پرتاب پنج متر و چهار سانتیمتر به مدال برنز رسید. ورزشکار چینی طلای این ماده را کسب کرد.

فینالیست‌های دو، تیراندازی، جودو و گلبال

حسین سعیدی و سید حبیب حسینی به فینال رشته دوی 400 متر راه یافتند. فینال این رقابت‌ها پنجشنبه برگزار می‌شود.

معصومه خدابخشی در رشته تفنگ بادی 10 متر کلاس SH2 رکورد 630.8 ثبت کرد و فینالیست شد.

در وزن 100 کیلوگرم جودو حامد علیزاده و در وزن 100+ کیلوگرم حمزه ندری حریفانشان را شکست دادند و به فینال رسیدند. محمد عابد نماینده وزن 90 کیلوگرم ایران هم برای مدال برنز تلاش می‌کند.

تیم گلبال ایران هم 9-6 ژاپن را برد و به فینال راه پیدا کرد.
کد خبر: 118451

وب گردی

وب گردی