توضیح دانشگاه شهید بهشتی درباره برخورد با دانشجویان به خاطر حجاب

دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی در پی انتشار اخباری مبنی بر برخورد با برخی از دانشجویان به دلیل مشکل حجاب حین برگزاری امتحان در دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی توسط برخی رسانه‌های معاند و معلوم الحال، توضیحاتی برای تنویر افکار عمومی مطرح کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی در پی انتشار اخباری مبنی بر برخورد با برخی از دانشجویان به دلیل مشکل حجاب حین برگزاری امتحان در دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی توسط برخی رسانه‌های معاند و معلوم الحال، توضیحاتی به شرح زیر جهت تنویر افکار عمومی مطرح کرد.

ساخت ۲ خوابگاه متاهلی در دانشگاه شهیدبهشتی در انتظار تامین بودجه

موضوع مطرح شده از اساس کذب بوده و انتساب موارد مذکور به ریاست دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی خلاف واقع است.

در شرایطی که اکثریت قریب به اتفاق دانشجویان دانشکده با رعایت شأن دانشگاه پوشش قابل قبول دارند طرح چنین اخبار انحرافی و کذب هدفی جز حاشیه‌سازی، تشویش اذهان عمومی و خروج فضای دانشگاه از ریل اصلی ندارد و پوشش اخباری از این جنس توسط رسانه‌های تروریستی و ضد انقلاب موید این قضیه است.

ایجاد محیطی آرام و مناسب برای برگزاری امتحانات از وظایف مدیریت دانشکده بوده که به حول و قوه الهی این مهم تاکنون با همکاری و همراهی استادان، پرسنل و دانشجویان عزیز محقق شده است و ان‌شاءلله در چند روز پایانی امتحانات نیز استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1186404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =