تقدیر از نقش ویژه دکتر طهرانچی در برگزاری اردوهای راهیان نور

در همایش «تجلی اخلاص»، از نقش ویژه دکتر طهرانچی در برگزاری اردوهای راهیان نور تقدیر به عمل آمد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در همایش کشوری تجلی اخلاص که روز گذشته در سازمان بسیج مستضعفین کشور برگزار شد، از دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل نقش ویژه در برگزاری اردوهای راهیان نور، با اهدای لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد.

در متن لوح سپاس سازمان بسیج مستضعفین آمده است:

رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی

برادر بسیجی دکتر محمدمهدی طهرانچی 

سلام علیکم

دست‌اندرکاران و حافظان دوران نورانی و پرافتخار دفاع مقدس مفتخرند تحقق‌بخش فرمان مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مبنی بر استفاده مردم عزیزمان از فناوری عظیم راهیان نور و معدن تمام‌نشدنی دفاع مقدس باشند. از آنجایی که جنابعالی نقش ویژه‌ای در این جهاد بزرگ فرهنگی داشته‌اید و به مصداق حدیث شریف «مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَل» از جنابعالی تقدیر و تشکر می‌نمایم و از خداوند متعال توفیقات روزافزونتان را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و پیروی از منویات حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و تحقق آرمان های متعالی انقلاب اسلامی خواستارم.
سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی
رئیس سازمان بسیج مستضعفین 

تقدیر از نقش ویژه دکتر طهرانچی در برگزاری اردوهای راهیان نور

لازم به ذکر است در این همایش کشوری که با حضور سردار قریشی فرمانده قرارگاه راهیان نور کشور، سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران برگزار شد، از دست‌اندرکاران و برگزیدگان راهیان نور تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/

کد خبر: 1188651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =