بازداشت ۷ نفر در راستای مبارزه با فساد در نسیم‌شهر

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان از دستگیری ۲ عضو شورای نسیم‌شهر، ۳ کارمند شهرداری و ۲ دلال در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری و لزوم صیانت از درآمد عمومی، بیت‌المال و حقوق عامه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید امیر احمدی با تأیید دستگیری‌ها در نسیم‌شهر اظهار داشت: در پی وصول گزارش‌های عدیده مردمی و نیز گزارش‌های واصله از نهادهای امنیتی و مراجع نظارتی با محوریت شیوع پدیده ساخت‌وساز غیرمجاز در نسیم شهر و به‌طورکلی مراودات مالی نامتعارف 2 نفر از اعضای دوره ششم شورای اسلامی دستگیر شدند.

شناسایی و دستگیری باند «رضا.م» + فیلم

وی با اشاره به دستگیری 3 نفر از کارمندان شهرداری نسیم شهر در رابطه با فساد مالی افزود: 2 دلال دیگر در خارج از مجموعه شهرداری که طبق گزارش‌های مردمی با اعضای شورا هم‌سو بودند با رسالت و وظیفه ذاتی دستگاه قضا در امر مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری و لزوم صیانت از درآمد عمومی، بیت‌المال و حقوق عامه دستگیر شدند.

دادستان شهرستان بهارستان در ادامه گفت: بر این اساس تحقیقات مقدماتی و قضایی در رابطه با فساد در مجموعه شهرداری به قید فوریت در دستور کار قرار گرفت و در این راستا دو عضو شورای اسلامی نسیم شهر، سه کارمند و دو شخص در خارج از این مجموعه بازداشت شدند.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: تحقیقات قضایی در جهت بررسی ابعاد تکمیلی موضوع و شناسایی مرتبطین احتمالی ادامه خواهد داشت و قطعاً متخلفین با برخورد قاطع دستگاه قضایی و نهادهای امنیتی مواجه خواهند شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1189287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =