تهران - ایسکانیوز: کنفرانس سالانه مدیریت استراتژیک، با رویکرد نوآوری و پویایی کسب و کار، روزهای 27 و 28 آبان ماه جاری برگزار می شود.

بر اساس گزارش دبیرخانه کنفرانس مدیریت استراتژیک، در این کنفرانس که توسط دانشکده مدیریت دانشگاه تهران بر گزار می شود، اهدافی از قبیل ارتقا توسعه و ترویج دانش مدیریت استراتژیک، تعامل و تبادل تجارب پژوهشگران و متخصصان حوزه مدیریت پیرامون توسعه و بکارگیری تکنیک های مدیریت استراتژیک، تبیین اهمیت استراتژی و ترغیب سازمان ها و شرکت ها به توجه خاص به مدیریت استراتژیک، معرفی آخرین دستاورده و تجربیات پژوهشی و کاربردی در زمینه های مختلف مدیریت استراتژیک دنبال می شود.

مسوولیت اجتماعی و پایداری کسب و کار، رهبری و تفکر استراتژیک، استراتژی های رقابتی و رقابت پذیری، قابلیت های پویا و نوآوری استراتژیک، کارآفرینی استراتژیک، سرمایه های فکری، استراتژی های همکاری و مشارکت، هوشمندی استراتژیک کسب و کار و مدیریت تحول استراتژیک محورهای این کنفرانس را تشکیل می دهند.

بر اساس این گزارش دکتر علی دیواندری ریاست این کنفرانس را بر عهده دارد، دکتر علی حیدری  به عنوان دبیر این کنفرانس و دکتر سعید صفری، به عنوان دبیر اجرایی نشست سالیانه مدیریت استراتژیک اعلام شده اند. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت کنفرانس به آدرس www.Strategicmanagement.ir مراجعه کنند.
کد خبر: 119026

وب گردی

وب گردی