واکنش سرپرست شمس آذر به احتمال کسر امتیاز مجدد: بهتر است در لیگ برتر شرکت نکنیم!

سرپرست تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت که اگر قرار است امتیازات بیشتری کسر شود، بهتر است این تیم در لیگ برتر حضور پیدا نکند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مصیب چگینی درباره احتمال کسر امتیاز مجدد از تیم فوتبال شمس آذر قزوین با شکایت چهار باشگاه لیگ دسته اول، گفت: خبری در این باره به باشگاه اعلام نشده است. اگر چنین مسئله‌ای باشد، کارمان خیلی سخت می‌شود و با این شرایط بهتر است در لیگ برتر شرکت نکنیم!

بیشتر بخوانید:

برنامه جدید مسابقات هفته اول لیگ برتر فوتبال

وی درباره آخرین وضعیت ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برای میزبانی از دیدارهای لیگ برتر فوتبال تصریح کرد: کارهای رختکن‌ها در حال انجام است و روز پنجشنبه کمدها در رختکن نصب شد. ترمیم سایر بخش‌های استادیوم هم رفته‌رفته انجام می‌شود. کار بخش‌های VIP و CIP ورزشگاه روز شنبه به پایان می‌رسد و صندلی‌ها تا انتهای هفته آینده نصب خواهد شد.

سرپرست تیم شمس آذر در پاسخ به این پرسش که آیا شاگردان سعید دقیقی می‌توانند در هفته دوم لیگ برتر در استادیوم سردار آزادگان پذیرای تیم هوادار باشند یا خیر، اظهار داشت: ورزشگاه حتماً به هفته دوم لیگ برتر می‌رسد. کارهای اسکان و پرواز بازی هفته اول مقابل استقلال خوزستان را انجام داده بودیم، اما تعویق یک هفته‌ای لیگ برتر به ما کمک کرد تا مشکلات ورزشگاه سردار آزادگان برطرف شود.

چگینی در مورد وضعیت مذاکره با دروازه‌بان متولد کشور لبنان و نیز علیرضا رضایی، سنگربان تیم استقلال خاطرنشان کرد: جذب دروازه‌بان لبنانی منتفی شد. با این حال لیست تیم شمس آذر هنوز دو جای خالی دارد. مسئولان شمس آذر برای جذب قرارداد رضایی با باشگاه استقلال مذاکره می‌کنند تا رضایت‌نامه او صادر شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1192535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
      0 0
      علی هستم از تبریز،برای شمس آذر از عمق وجودم آرزوی موفقیت میکنم به امید روزهای بهتر این تیم مستقل که از جیب خرج میکنند نه از بیت المال.