پخش فیلمی از افسانه بایگان در تلویزیون / گمانه‌زنی‌ها درباره ممنوع‌التصویری صحت ندارد

تلویزیون قصد دارد شامگاه چهارشنبه ۲۵ مردادماه فیلمی از افسانه بایگان را روانه آنتن شبکه نمایش کند تا به این شکل مشخص شود این بازیگر ممنوع التصویر نیست.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، تلویزیون قصد دارد شامگاه چهارشنبه ۲۵ مردادماه فیلمی از افسانه بایگان را روانه آنتن شبکه نمایش کند تا به این شکل مشخص شود این بازیگر ممنوع التصویر نیست.

بیشتر بخوانید:

 حکم افسانه بایگان صادر شد / ۲ سال حبس تعزیری و مراجعه هفتگی به روان‌شناس

درپی اتفاقات و حاشیه‌هایی که طی چندماه اخیر پیرامون افسانه بایگان شکل گرفت و در نهایت منجر به کناره‌گیری او از دنیای بازیگری شد، پیش بینی‌می‌شد که این هنرپیشه زن ممنوع التصویر است و آثار او تا مدتی از تلویزیون پخش نخواهد شد.

اما برخلاف پیش بینی‌ها و گمانه‌زنی‌ها ، تلویزیون به تازگی فیلمی از افسانه بایگان را در کنداکتور پخش شبکه نمایش قرار داده تا مشخص شود ، آثار او مشکلی بابت پخش ندارند.

طبق کنداکتور منتشر شده در سایت شبکه نمایش قرار است، شامگاه چهارشنبه 25 مرداد ماه فیلم «شکوه بازگشت» به کارگردانی سیروس مقدم و با بازی افسانه بایگان ساعت 23 روی آنتن این شبکه برود.

به گزارش ایسکانیوز، افسانه بایگان چندی پیش بدون رعایت حجاب اسلامی در یک مراسم سینمایی حضور یافت و تصاویر خود را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته بود.

او به دلیل استفاده از کلاه و عدم رعایت قانون حجاب، به دو سال حبس تعزیری که به مدت ۵ سال تعلیق شده است.

همچنین، هر هفته یک بار با مراجعه به مراکز رسمی مشاوره و روانشناسی نسبت به درمان (بیماری روحی شخصیت ضدخانواده) اقدام و در پایان دوره درمان گواهی سلامت خود را ارائه کند. همچنین وی باید مطالعه کتاب و خلاصه‌سازی دستنوشت آن ظرف مهلت دو ماه اقدام کند.

بر اساس این حکم، وی دو سال از کشور ایران ممنوع‌الخروج شده است. همچنین ممنوعیت استفاده مستقیم یا با واسطه فضای مجازی (با از دسترس خارج کردن سیمکارت ها و خطوط تلفن همراه و ثابت و گوشی‌های مورد استفاده متهم متعلق به وی یا سایرین) به مدت ۲ سال برای وی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1193995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =