سلسله همایش‌های مجازی انتخاب رشته به میزبانی واحد سمنان برگزار شد

همایش ترویج و معرفی رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مصطفی فیض مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان اظهار کرد: سلسله جلسات ترویج رشته با شعار هر دانشجو یک تخصص، یک مهارت با سخنرانی اعضای هیات علمی دانشگاه به میزبانی واحد سمنان برگزار شد.

فیض گفت: این همایش مجازی به صورت برخط در بستر سامانه های شاد دانش آموزی و سامانه آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی (MLS) مستقیم پخش شد.

دبیر ستاد هدایت تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان هدف از اجرای این برنامه را آشنایی دانش آموزان و داوطلبان ورود به دانشگاه با رشته‌های تحصیلی پرکاربرد عنوان کرد و افزود: این همایش با ۲۰ عنوان جلسه به صورت پیوسته در نوبت صبح روزهای ۲۸ لغایت ۳۱ مرداد ماه با شرکت دانش آموزان و داوطلبان ورود به دانشگاه به صورت رایگان برگزار شد.

فیض این برنامه ترویجی-تبلیغی را حاصل همکاری روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی و باشگاه پژوهشگران جوان این دانشگاه با اداره پژوهش آموزش وپرورش استان سمنان بیان کرد و افزود: در این جلسات اعضاء هیات علمی با ارائه اطلاعات کاربردی مورد نیاز داوطلبان اعم از معرفی عمومی رشته، واحدهای درسی، کاربرد آن در جامعه و بازار کار، شرایط تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی را دستمایه سخنان خود کرده و داوطلبان کنکور را برای دستیابی به یک تصمیم درست راهنمایی کردند. 

وی با بیان اینکه با انعقاد تفاهم نامه همکاری میان این دانشگاه و اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، که در سال گذشته با حضور رئیس دو دستگاه آموزشی منعقد شد، تلاش ها بر اجرای هر چه بهتر مواد مندرج در تفاهم نامه متمرکز و در همین راستا برنامه های ارتباطی مناسبی در سطح مدارس طرح ریزی و اجرا شد.

این مسئول افتتاح دبیرخانه مشترک دائمی رویداد های دانش آموزی را هم یاد آور شد و اظهار کرد: ترسیم آینده و کمک به آگاهی دانش آموزان عزیز و داوطلبان ورود به دانشگاه از متغیرهایی که در انتخاب رشته های تحصیلی و آینده شغلی موثر است، از  جمله اهدافی است که تحت برنامه‌های متنوع علمی، فرهنگی و ورزشی در قالب این دبیرخانه دنبال خواهد شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1195319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =