تهران- ایسکانیوز: دومین دوره آموزشی تربیت مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان آذربایجان غربی با شرکت 150مدرس این استان برگزار شد.


 به گزارش دانشگاه جامع علمی کاربردی، رئیس واحد استانی آذربایجان غربی در این کارگاه آموزشی با ارایه آماری از وضعیت فعلی واحد استان آذربایجان غربی، از توسعه دانش افزایی و توانمند سازی مدرسان و اعضاء هیات علمی خبر داد و گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی باید همچنان در راستای رسالت و ماموریت اصلی خود که همان مهارت آموزی برای دانشجویان و اشتغال پایدار برای فارغ التحصیلان است، قدم بردارد و از این هدف خود دور نشود و این امر یاری و همدلی کلیه عوامل و مجموعه بزرگ دانشگاه جامع علمی کاربردی را می طلبد که مدرسین و اساتید توانمند جایگاه ویژه ای در تحقق این هدف بزرگ دارند.


روحیان رئیس مرکز امور مدرسان دانشگاه نیز اصل آموزش و یادگیری را از مهمترین اهداف مرکز امور مدرسان دانشگاه بر شمرد و به لزوم توجه به برگزاری اصولی و علمی دوره های آموزشی مدرسان تاکید کرد.


او افزود: عنایت به مباحث آموزشی و تربیتی نیاز امروز جامعه است و در برنامه ریزی فعالیت ها در حوزه ی آموزش عالی، نباید از آن غافل بمانیم، بلکه باید آن را بصورت مهارتی و کاربردی در جامعه توسعه بدهیم.

کد خبر: 119660

وب گردی

وب گردی