تمجید رهبر انقلاب مسئولیت دولت برای حل مشکلات مردم را ۲ چندان می‌کند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بیانات رهبر انقلاب در تمجید از دولت سیزدهم در تاریخ انقلاب اسلامی بی نظیر است، گفت: این تمجید، مسئولیت دولت برای حل مشکلات مردم را ۲ چندان می‌کند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، اصغر سلیمی درباره بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار رییس جمهور و اعضای هیات دولت اظهار کرد: دولت سیزدهم تلاش های گسترده ای برای حل مشکلات مردم انجام داده و شخص رییس جمهور با سفرهای استانی از نزدیک مشکلات مردم را رصد می‌کند.

بیشتر بخوانید:

رئیسی: کسری بودجه ۴۸۰ هزار میلیاردی را ‌برطرف کردیم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان داشت: بیانات رهبر انقلاب در تمجید از دولت سیزدهم در تاریخ انقلاب اسلامی بی نظیر است و این تعریف، مسئولیت دولت برای حل مشکلات مردم را دو چندان می کند.

نماینده مردم سمیرم حل مشکلات معیشتی مردم را دغدغه اصلی رهبر انقلاب خواند و گفت: دولت و مجلس باید با همدلی و تعامل در مسیر حل مشکلات کشور گام بردارند و با اتحاد و انسجام برای برون رفت از وضعیت اقتصادی اقدام کنند.

وی با مثبت ارزیابی کردن اقدامات دولت در سیاست خارجی گفت: عضویت ایران در بریکس و سازمان همکاری شانگهای نشان دهنده دیپلماسی اقتصادی موفق دولت است و در این زمینه دستاوردهای خوبی عائد کشور می شود و امیدواریم بزودی مردم نتایج این اقدامات دولت را در زندگی خود شاهد باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1197204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =