حضور راهبران تربیتی در مدارس سما

معاون آموزش های عمومی و تعالی مدارس و رئیس امور دانشکدگان تعلیم و تربیت اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در نظر است تا راهبرانی در حوزه های ستاد و استان ها انتخاب و در عرصه آموزش همیار مدارس باشند؛ برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی به صورت حضوری و مجازی برای مدیران مدارس، راهبران تربیتی و ... در برنامه کاری قرار دارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز،  فاطمه حمیدی فر معاون آموزش های عمومی و تعالی مدارس و رئیس امور دانشکدگان تعلیم و تربیت اسلامی در خصوص مصوبه شورای راهبری معاونت علوم تربیتی و مهارتی و اجرایی سازی سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی و ایجاد مدرسه صالح مورد انتظاردر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اظهار کرد: به این منظور ساختار و تشکیلات جدید مدارس سما ابلاغ و ارکان اصلی این ساختار مدیر، راهبر تربیتی و بخش پشتیبانی می باشد.

صدور مجوز تأسیس ۶۹ مدرسه سما در سال تحصیلی جدید/ مدل تربیت اسلامی پیاده‌سازی می‌شود

وی افزود: در فاز اول اجرای ساختار تشکیلاتی جدید، تعداد ۹۸ مدرسه سما انتخاب، که در انتخاب این مدارس معیارهایی از جمله: کیفیت و توانایی مالی مدنظر قرار گرفته و همچنین این مدارس در دو دوره تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول برگزیده شده اند. از این رو به منظور همیاری و هفکری با مدارس در راستای اجرای مناسب تر ساختار، نفراتی از بین کارکنان حوزه ستادی به عنوان پشتیبانان ستادی انتخاب و به صورت شبکه ای با مدارسی که مسوولیت پشتیبانی آنها را برعهده دارند، در تعامل خواهند بود.

حمیدی فر گفت: در نظر است تا راهبرانی در حوزه های ستاد و استان ها انتخاب تا در عرصه آموزش نیز همیار این مدارس باشند؛ برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی به صورت حضوری و مجازی برای مدیران مدارس، راهبران تربیتی و ... در برنامه کاری قرار دارد.

گفتنی است در هفته جاری، دومین جلسه با حضور مدیران مدارس مشمول به صورت مجازی برگزار خواهد شد تا با تشکیل کارگروه های تخصصی به منظور تولید محتوا و راهنما برای مدیران و راهبران تربیتی از طریق اعلام فراخوان از ظرفیت مدیران، راهبران تربیتی و سایر همکاران مدارس مشمول که علاقمند و دارای برنامه هستند، بهره‌برداری گردد.

معاون آموزش های عمومی و تعالی مدارس در پایان بیان داشت:به منظور قدردانی از تلاش مدارس فوق که در پیاده سازی ساختار و تشکیلات جدید همکاری و همیاری لازم را با حوزه ستاد داشته اند؛ مشوق هایی در زمینه های: امور مالی، تبدیل وضعیت همکاران، تاثیر مثبت در طرح پایش کیفیت و ... در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1197498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =