تهران- ایسکانیوز: کاروان تیرو‌کمان ایران در مسابقات پارآسیایی موفق به کسب سه مدال طلا شد.

در شروع روز پنجم مسابقات پارآسیایی تیم ملی میکس کامپوند ایران در فینال بازی‌های تیراندازی با کمان موفق شد با نتیجه 147 بر 144 از سد تیم کره‌جنوبی گذشته و صاحب مدال طلا شود.

سمیه عباس‌پور و هادی نوری ترکیب تیم ایران را تشکیل می‌دادند. تیم‌های عراق و چین تایپه نیز عناوین سوم و چهارم را کسب کردند.

در ادامه مسابقات هادی نوری در فینال رقابت‌های انفرادی کامپوند نیز موفق شد با نتیجه 142 بر 136 حریف هنگ‌کنگی خود را شکست داده و عنوان قهرمانی را به دست آورد.

همچنین در بخش زنان، زهرا نعمتی بانوی پرافتخار ایران در فینال بازی‌های پاراآسیایی موفق شد با شکست چین بر سکوی قهرمانی بایستد.

در فینال مسابقات ریکرو تیراندازی باکمان با نتیجه 5 بر 5 مساوی کرد و در تیر طلایی 9 بر 7 از سد حریف چینی خود گذشت و سومین طلایی تیروکمان ایران در آوردگاه اینچئون نام گرفت.

سمیه عباس‌پور دیگر کماندار ملی‌پوش کشورمان هم در رده‌بندی بازی‌های پارآسیایی کامپوند برابر حریف کره‌ای خود شکست خود و به عنوان چهارمی رسید.

سمیه عباس‌پور در رشته کامپوند برابر کماندار کره‌ای با نتیجه 136 بر 125 نتیجه را واگذار کرد و چهارم شد.

لازم به ذکر است تیم ریکرو میکس ایران نیز با ترکیب زهرا نعمتی و ابراهیم رنجبر موفق به شکست 6 بر صفر عراق شد و بر سکوی سوم ایستاد تا مدال برنز این مسابقات را به دست آورد.
کد خبر: 119811

وب گردی

وب گردی