تهران- ایسکانیوز: فلاحیان وزیر اطلاعات سابق و عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز گفت:آیت الله مهدوی کنی بیش از 60 سال سابقه مبارزات انقلابی و  زندان داشتند. ایشان در دوران تصدی پست های دولتی نیزفعالیت های بسیار زیادی انجام دادند. آیت الله کنی در دوران اخیر نیز کارهای بزرگی را به ثمر رساندند.

وی ادامه داد: مواضع آیت الله کنی در بسیاری از مشکلات راه گشا بود. سعه صدر و اخلاق مداری از جمله ویژگی های بازر ایشان بود.

فلاحیان در ادامه با اشاره به هدایت ها و مدیریت آیت الله کنی در میان اصولگرایان اظهار داشت: او در هدایت مردم و ایجاد اتحاد و کمک به انقلاب در زمان های خطرناک و مواقع حساس پیشگام بود. فقدان ایشان خلاء های جدی را بوجود خواهد آورد البته افراد دیگری هستند که شاید بتوانند مسئولیت ایشان را بر عهده بگیرند اما اینکه چگونه عمل کنند جای سوال دارد و باید در آینده مورد ارزیابی قرار گیرند.

وی افزود: ابتدا به ذهن می آید که شخصیت ها نتوانند در حد آیت الله کنی مدیریت سیاسی و اجتماعی داشته باشند اما چه بسا افرادی توانایی پر کردن خلاء ایشان را داشته باشند.

مرحوم آیت الله مهدوی کنی دبیرکلی جامعه روحانیت مبارز و ریاست مجلس خبرگان رهبری را بر عهده داشتند. قرار است در نشست  اسفندماه خبرگان رهبری در خصوص ریاست این مجلس تصمیم گیری شود.
کد خبر: 119839

وب گردی

وب گردی