علت دیدار نکردن علی دایی با رونالدو مشخص شد

برخلاف انتظار، در مدت زمان حضور رونالدو در ایران، علی دایی ملاقاتی با او نداشت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کریستیانو رونالدو بعد از حضور در ایران و برتری برابر پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، به همراه باشگاه النصر، ایران را ترک کرد. او در شرایطی از تهران خارج شد که طبق گفته خودش، استقبال بی‌نظیری از او در این مدت کوتاه شد.

بیشتر بخوانید:

انتقاد تند مدیر استقلالی از درویش / مدیرعامل پرسپولیس هدفی غیر از عکس گرفتن با رونالدو نداشت!

شاید مهمترین ابهام حضور رونالدو در ایران مربوط به ملاقات نکردنش با علی دایی است. دایی، اسطوره فوتبال ایران که پیش از این رکورد گل‌های ملی‌اش توسط کریس رونالدو شکسته شده بود، بده‌بستان اینستاگرامی با این فوق ستاره پرتغالی داشت، ولی طرفین فرصتی برای ملاقات به دست نیاوردند. سفر رونالدو به ایران این شایعه را قوت بخشید که قرار است او و علی دایی یکدیگر را ملاقات کنند. حتی شایعه شد که این ملاقات در فرودگاه و بعدها در هتل صورت گرفته، ولی حالا طبق اظهارات مدیرعامل باشگاه، علی دایی به دلیل یک کار دادگاهی نتوانست به ملاقات کریستیانو رونالدو برود.

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، در مورد نیامدن علی دایی به مراسم استقبال رونالدو، با وجود اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس، گفت: بنا بود بیاید. گفت دوست دارم بیایم با رونالدو دیداری داشته باشم. با من هم قرارداشت، ولی ظاهرا باید دادگاهی می‌رفت که طول کشید. به من هم زنگ زد. خودش شب قبل با من قرار گذاشت، ولی کاری برایش پیش آمد. در ساعتی به من زد و گفت کارم تمام شده و اگر همین الان بیایم دیر می‌شود. او می‌خواست بیاید. مثل اینکه در راه باشید و تصادف شود، بعد بگویید چرا تصادف شده است؟!

انتهای پیام/

کد خبر: 1198874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ایرانی IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
      0 0
      آخرش هم میچسبونه به جمهوری اسلامی نیمو مدنشو اینقدر که این بشر عقده داره از رونالدو بدبخت حداقل به چشم یه مهمون نگاه میکردی لابد پز میدی اینقدر پول داری که هر وقت دلت خواست میتونی ببینی به احترام پرسپولیس که چندین سال باهاش بودی وپول پارو کردی 1ساعت وقت می‌داشتی مگه تو اسطوره نبودی کسی جاتو گرفته بود