خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی جنایت رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند

اعضای هیأت علمی، دانشجویان، کارمندان و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی طی بیانیه‌ای جنایت هولناک و وحشیانه رژیم سفاک صهیونیستی در حمله به بیمارستان معمدانی و به شهادت رساندن صدها تن از مردم مظلوم غزه را محکوم کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، اعضای هیأت علمی، دانشجویان، کارمندان و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای جنایت هولناک و وحشیانه رژیم سفاک صهیونیستی در حمله به بیمارستان معمدانی و به شهادت رساندن صدها تن از مردم مظلوم غزه را محکوم کردند.  

بیشتر بخوانید:

دعوت دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور در تجمعات حمایت از مردم مظلوم غزه

در متن این بیانیه آمده است: جنایت هولناک و وحشیانه رژیم سفاک صهیونیستی در حمله به بیمارستان معمدانی و به شهادت رساندن صدها تن از مردم مظلوم غزه، بار دیگر چهره نحس و خبیث این رژیم نامشروع، جعلی و ساختگی را در مقابل دیدگان ملت‌ها و دولت‌های جهان قرار داد.

این بیانیه تأکید می‌کند: اعضای هیأت علمی، دانشجویان، کارمندان و مسئولان «دانشگاه آزاد اسلامی» این جنایت هولناک را شدیداً محکوم کرده و به همراه دولت و ملت بزرگ ایران اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای ملت مظلوم فلسطین به ویژه شهدای اخیر غزه، در تجمعات و تظاهرات ضد صهیونیستی در سراسر ایران اسلامی، شرکت فعال و انقلابی خواهند داشت.«دانشگاه آزاد اسلامی» با تمام توان علمی، پزشکی، فناوری، فرهنگی و اجتماعی در خدمت ملت مقتدر و مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت است.

این بیانیه می‌افزاید: بی تردید این جنایت هولناک نشان داد رژیم صهیونیستی در حال مرگ و فروپاشی است و عملیات غرورآفرین «طوفان الاقصی» نشان داد «اسرائیل به زودی از بین خواهد رفت» و هیچ خباثت و شرارتی نه تنها مانع شکست نهایی و اضمحلال آن نخواهد بود، بلکه بر سرعت و شدت آن خواهد افزود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1202646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =