بیانیه انجمن اسلامی دانشگاه شریف درباره حمله به بیمارستان غزه

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شریف در بیانیه‌ای اعلام کرد: به گواه آمارها حمله به بیمارستان المعمدانی در تمامی جنگ‌های رخ داده در پنجاه سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شریف در محکومیت حمله صهیونیست‌ها به بیمارستان المعمدانی غزه، بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد: 

بیشتر بخوانید:

بسیج اساتید دانشگاه علامه‌طباطبائی / در سقوط رژیم جعلی اسرائیل از هیچ کمکی دریغ نشود
 

در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: در حالی که روزها از بمباران ناعادلانه و بی‌رحمانه نوار غزه می‌گذرد، اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی اسراییل به بمباران مناطق غیرنظامی، قطع آب، برق و جلوگیری از ورود کمک‌های انسان دوستانه به غزه محدود نشد و در اقدامی بی‌سابقه و به دور از انسانیت، بیمارستان المعمدانی غزه توسط این رژیم اشغالگر بمباران شد. رژیم کودک‌کشِ صهیونیستی بار دیگر اصالت حقیقی خود را به رخ جهانیان کشید.

در این بیانیه عنوان شده است: به گواه آمارها چنین اقدامی در تمامی جنگ‌های رخ داده در پنجاه سال گذشته بی‌سابقه بوده و چهارمین ارتش بزرگ دنیا، در عین ضعف و بیچارگی، دست به چنین اقدام بزدلانه‌ای زده است. این رژیم در هفتاد سال گذشته ثابت کرده است بیش از هر چیزی از مرگ می‌ترسد و امروز که بیش از هر زمانی به نابودی نزدیک شده است، راه دیگری جز نسل‌کشی، قتل عام و مبارزه با زنان و کودکان پیش روی خود ندیده است.

در این بیانیه بیان شده است: امروز هر انسانی با هر طرز تفکری نمی‌تواند بر جنایتی این چنین و کشتاری وحشت آفرین سکوت کند. اگر در مقابل ظلمی که کودکان، زنان و غیرنظامیان پرجمعیت‌ترین منطقه جهان شده است، سکوت کنیم در روزهایی نه چندان دور شاهد ظلمی فراگیرتر بر سر جهانیان خواهیم بود. بدون شک این اقدام وحشیانه، رژیم اشغالگر اسراییل را یک قدم به افول و نابودی نزدیک‌تر کرد و دور نیست روزی که جهان، از لوث وجود ددمنشان اسراییلی پاک شود.

در بخش پایانی این بیانیه خاطرنشان شده است: انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شریف ضمن همدردی با مردم مظلوم فلسطین، اقدام وحشیانه رژیم کودک‌کش اسراییل را محکوم کرده و همبستگی خود را با گروه‌های مقاومت تا زمان پاک شدن نام رژیم جعلی از جغرافیای جهانی اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1202909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =