کشف ۵۷۷ کیلوگرم مرفین در کف یک دستگاه کامیون

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران پلیس شهرستان نی‌ریز و یگان تکاوری، ۵۷۷ کیلوگرم مرفین در بازرسی از یک دستگاه کامیون کشف شد.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، سردار رهام‌بخش حبیبی بیان کرد: روز گذشته مأموران انتظامی نی‌ریز با همکاری کارکنان یگان تکاوری استان با اقدامات فنی مطلع شدند فردی با یک دستگاه کامیون پس از بارگیری مواد مخدر از استان‌های شرقی از طریق محورهای مواصلاتی این شهرستان قصد انتقال آن را به مرکز کشور دارد که بررسی موضوع  را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید:

۳ باند مواد مخدر در لرستان متلاشی شد

وی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضایی به محور مواصلاتی سیرجان-شیراز اعزام و کامیون مذکور را شناسایی و با اقدامات فنی آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی فارس خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی با هوشیاری و تیزبینی موفق شدند در بازرسی از این کامیون 577 کیلوگرم مرفین که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در کف کمپرس تریلر جاسازی شده بود را کشف کنند.

سردار "حبیبی" با اشاره به اینکه در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، بیان داشت: برنامه‌ریزی پلیس استان در مبارزه قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر با جدیت در دستور کار قرار گرفته است و شهروندان نیز می توانند در کلیه ساعات شبانه روز از طریق تلفن 110 نسبت به ارائه گزارش ها و اطلاعات خود به پلیس اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1203814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =