حمایت دانشجویان و اساتید دانشگاه انقلاب اسلامی از مردم غزه

دانشجویان و اساتید دانشگاه جامع انقلاب اسلامی با برگزاری تریبون آزاد دانشجویی، حمایت خود را از مردم غزه اعلام کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، تریبون آزاد دانشگاه جامع انقلاب اسلامی با محوریت بحران غزه و حمایت جوامع بین المللی از موضوع فلسطین و انزجار از اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی امروز با حضور اساتید و دانشجویان برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

واکنش دانشگاهیان به ادامه جنایات رژیم صهیونیست در غزه

بسیج دانشجویی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی از تریبون آزاد دانشجویی با عنوان "فلسطین، کربلا شد" که در همدردی با مردم مظلوم فلسطین و در اعتراض به جنایات ناجوانمردانه صهیونیست کودک کش در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد، در واکنش به حصر غزه به واسطه مرز کشورهای مسلمان از جمله مصر و اردن و همچنین خطاب به حکام عرب، صراحتا اعلام کرد: " نکند دیگر بر علی اصغر حسین (ع) گریه کنید؛ حال آنکه علی اصغرها را در پیش چشمانتان سر می برند و دم نمی زنید"!

در این تریبون آزاد، دانشجویان علاوه بر تبیین کیفیت نقش جمهوری اسلامی ایران در حمایت و تحقق آرمان آزادسازی قدس شریف، به تشریح و رفع شبهات پیرامون پروتکل های دانشوران صهیونیست پرداختند.

در این میان، تاثیر عملکرد جریان مقاومت در نظم نوین جهانی نیز توسط دانشجویان مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

دانشجویان بسیجی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی، همچنین سکوت عجیب سلبریتی های ایرانی را در مقایسه با واکنش سلبریتی های دور از انتظار از سرزمین های اروپا و آمریکا، محکوم کردند. و به عنوان مطالبه ای عمومی، دانشگاهیان و تمام مردم ایران را به پرسشگری از هنرمندان در خصوص مواضعشان از شرایط اخیر فلسطین فراخواندند و بی طرفی را بی تفاوتی به مقام انسانیت و باعث خشم وجدان های بیدار توصیف نمودند و همچنین افزودند که این سکوت به هیچ وجه قابل توجیه و اغماض نیست!

از جمله نکات قابل توجه در این تریبون دانشجویی،مخابره پیام سه زبانه فارسی، عربی و عبری بی واسطه برای رژیم غاصب صهیونیست با رمز "هشدار!" بود که به این واسطه به آن قوم ستمگر اطمینان دادند که "فلسطین، مظلوم نمی مانَد"!

این دانشجویان بسیجی در پایان نیز با استغاثه از محضر صاحب الامر حضرت مهدی (علیه السلام) برای پیروزی نهایی مقاومت دعا کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1204313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =