۳ ملی‌پوش کشتی استخدام بانک شدند

با تلاش فدارسیون کشتی سه ملی‌پوش آزاد و فرنگی به استخدام بانک ملی ایران درآمدند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مراسم تجلیل از سه قهرمان کشتی دوشنبه شب با حضور علیرضا دبیر رییس فدراسیون، ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی و جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

حسن یزدانی داماد شد + عکس

امیرحسین زارع، امین میرزازاده و حسن یزدانی ملی‌پوشانی بودند که توانستند در رقابت قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی با کسب مدال خوشرنگ طلا و نقره به استخدام بانک ملی در آیند.

علیرضا دبیر در این مراسم با محکوم کردن جنایات اسراییل در غزه گفت: قبل از پیکارهای جهانی، پیگیری لازم برای استخدام برای این سه ملی‌پوش انجام و قرار شد در کشتی پایه و توسعه این رشته در کشور با بانک ملی همکاری خوبی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه جمعیت کشتی در گذشته ۳۰ هزار نفر بود گفت: در حال حاضر جامعه کشتی به ۴۰۰ هزار نفر رسیده است و بنا داریم تا ۴ سال آینده به یک میلیون نفر برسد.

وی ادامه داد: کشتی ۸۱ درصد مدال ایران را به خودش اختصاص داده است و توانست در بازی‌های آسیایی با ۵ نشان طلا بگیرد.

مدیرعامل بانک ملی نیز گفت: به شما عزیزان افتخار می‌کنیم. در عرصه قهرمانی با شادی شما ما نیز شاد و با ناراحتی شما ناراحت شدیم. به نوعی مردم قدردان زحمات شما هستند.

نجارزاده ادامه داد: این امکانات در قبال زحمات شما ناقابل است. کشتی ورزش ملی و پهلوانی ما بوده و بانک ملی به ورزش ملی و قهرمانی توجه خاصی دارد.

امین میرزازاده در جمع خبرنگاران گفت: باید تشکر کنم از فدراسیون که حامی ورزشکاران است و قهرمانان این رشته را ساپورت می‌کند. این یک اقدام ارزشمند بود.

دارنده نشان طلای قهرمانی جهان افزود: با توافق فدراسیون کشتی و بانک ملی برای برطرف کردن مشکلات اشتغال کشتی‌گیران با فراغت بال بیشتری به تمرین خواهند پرداخت و دغدغه کمتری دارند.

ملی‌پوش خوزستانی این را هم گفت: هنوز مشخص نیست که در چه بخشی مشغول می‌شوم اما مهم اشتغال بود که گام مهی برای آن برداشته شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1204429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =